fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישיבה באור עקיבא חנכה בית מדרש לזכר החייל מהקיבוץ

אורי אליהו בטקס לזכר בנו פז ז"ל. צילום: אדם פנדייב
אורי אליהו בטקס לזכר בנו פז ז"ל. צילום: אדם פנדייב

בשבוע שעבר נחנך בית המדרש "עטרת פז" בישיבת אמי"ת נתיבות דרור באור עקיבא לזכר סגן פז אליהו שנפל במבצע צוק איתן. בטקס נכחו מאות תלמידים, הורים, מחנכים, תושבי העיר, בני משפחת אליהו, אנשי קיבוץ עברון בו גדל פז וחיילי מגדס"ר צנחנים בו שירת .

הקשר הבלתי שגרתי בין משפחת אליהו  בני קיבוץ עברון מיסודו של השומר הצעיר לבין הישיבה נרקם לפני יותר משנה כאשר בתיווכו של דודו של פז, המתגורר בשכנות לישיבה, תרמה המשפחה ספר תורה לעילוי נשמתו לבית הכנסת השוכן בישיבה. בתהלוכה שמחה של שירים וריקודים, הוכנס השבוע ספר התורה לבית המדרש החדש שנבנה לזכרו של פז לארון הקודש המפואר אותו תרמה המשפחה.

אורי, אביו של פז, דיבר בטקס: "לפני 11 חודשים נפגשנו עם  הנהלת הישיבה ונציג הקהילה ברשת אמי"ת אצלנו בקיבוץ. ישבנו בחדר של פז וחלמנו להקים ביחד את בית המדרש על שמו. והנה היום זה קורה. פז הצליח לגעת בכולם, בחייו ובמותו. יהי רצון שתחנכו את התלמידים לאור דמותו המיוחדת של פז".

מנהל הישיבה הרב רמי כדר: "אנחנו לא שוכחים את אותם גיבורים שבזכותם אנחנו חיים. למרות המכה הקשה שספגה משפחת אליהו עם נפילתו של פז הם מחפשים איך לעשות טוב. אנו מודים מאוד למשפחת אליהו ולרשת אמי"ת על השותפות בהקמת בית המדרש. הלימוד והתפילות שיעלו מתוך בית המדרש יהיו לזכותו של פז ז"ל ולזכות כל עם ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות