fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל שלב אכלוס פרויקט לב חריש

פרויקט לב חריש הדמיה: עירוב שימושים
פרויקט לב חריש הדמיה: עירוב שימושים

 

חברת נתיב פיתוח נדל"ן החלה לאכלס את פרויקט "לב חריש". הפרויקט כולל 3 בניינים בני 5 קומות עם 53 יח"ד ביישוב חריש. בנוסף, הפרויקט יכלול גם שטח מסחרי בהיקף של 1,200 מ"ר שישמש את תושבי הפרויקט והאזור.

בפרויקט נותרו למכירה דירות אחרונות: דירת 4 חד' בשטח של 93 מ"ר במחיר של 1.016 מיליון ודירת פנטהאוז בשטח של 122 מ"ר עם מרפסת ענק בשטח של 94 מ"ר במחיר של 1.591 מיליון.

פרויקט לב חריש הדמיה: עירוב שימושים
פרויקט לב חריש הדמיה: עירוב שימושים

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של חברת נתיב פיתוח, ציין כי "עם מחירים כל כך אטרקטיביים, אין פלא שהדירות ביישוב חריש נחטפות כמו לחמניות חמות. חריש זוכה לביקושים גבוהים בקרב כל הקהלים – זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים. במסגרת הפרויקט יהיה גם שטח מסחרי שיאפשר לדיירים ולתושבים לצרוך השירותים היומיומיים שלהם בסמוך לבית".

חברת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ-30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים בבית שמש, בחריש, קריית ים וב"ש.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות