fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דניאל מהרט פורש מסיעת למען נתניה: "הקהילה האתיופית תציג רשימה חזקה"

דניאל-מהרט-צילום-רותי-ברמן

 

חבר מועצת העיר דניאל מהרט הודיע השבוע שהוא פורש מסיעת "למען נתניה" בראשות עופר אורנשטיין לאחר שכיהן בה שנתיים והחזיק את תיק איכות הסביבה: "הקהילה האתיופית תציג רשימה חזקה ומאוחדת למועצת העיר נתניה".  מהרט, 39 נשוי ואב לשלוש בנות מתגורר בנאות שקד אזורים: "אני מקווה ואעשה הכל כדי שהצעירים בעדה יגיעו לקלפי. לאחר תקופה משמעותית מרובת עשייה אני יוצא לדרך חדשה. בכוונתי להתמודד ולהוביל את רשימת "דור חדש" של הקהילה האתיופית בראשות גושו צ'אלצ'ו שמתכוון לפרוש בסוף הקדנציה ובהמשך להציג רשימה חזקה ומאוחדת שתביא הישגים לקהלים שנשכחו מאחור".

פורש מ"למען נתניה" לרשימה אתיופית. דניאל מהרט צילום רותי ברמן
פורש מ"למען נתניה" לרשימה אתיופית. דניאל מהרט צילום רותי ברמן

בחודשים האחרונים הוא מקבל רוח גבית מהקהילה האתיופית וקהילות נוספות בעיר המתמודדות עם קשיים דומים ומייחלים לשינוי שלא קרה במשך 20 שנה.

לקהילה האתיופית ובעיקר לצעירים שבה הוא מעביר את המסר: "אני איש של אנשים ומחובר לשטח ולכן אני חורט על דגלי לדאוג לשכונות הוותיקות שמהן צמחתי לחינוך ותרבות איכתיים וכן גם לאיכות סביבתנו שלאחרונה מדאיגה  אותי לא מעט. במרוצת השנים הקדשתי את הפעילות הציבורית שלי בנושאים שונים: פערים בחינוך, הוספת תקציבים לנוער ולשכונות, טיפול בנושאים הקשורים לקהילה האתיופית, שמירה של איכות הסביבה ועוד".

אתה תעמוד בראש הרשימה?
"יהיו בחירות פנימיות בקרוב בכדי לקבוע את סדר הרשימה. על התפקיד יתמודדו שבעה אנשים. יש חילופי דורות בסיעת "דור חדש" בה חבר המועצה צ'לצ'או גושו הודיע כי הוא אינו מתכוון להתמודד בקדנציה הקרובה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות