fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גולן אחרי העלייה לליגת העל: "יש לנו התחייבות מגנדלמן לתקציב ראוי"

אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

 

אחד מהאנשים האחראים לעלייה ההיסטורית של הפועל חדרה הוא  הספונסר ויו"ר הקבוצה; אורן גולן, שהרשים את ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן כאחד שיכול להוביל את הספינה עד לליגה הראשונה.  גולן, האמין בקבוצה ובמשך שלוש שנים היה אחראי על ניהול הקבוצה המאוחדת- הפועל חדרה גבעת אולגה.  ימים עברו  מאז עלייתה של הקבוצה  לליגת העל וגולן טרם עצם עין. בראיון מיוחד לבלינקר וחדשות חדרה" מסכם את העונה האחרונה ומגלה מה החלום: "שהפועל חדרה תתקע יתד בליגת העל.

מה הרגשת שנייה אחרי שריקת הסיום מול נצרת עילית?

"בעיקר הלם ואושר. היה לי קשה לעכל שאנחנו מגיעים לליגת העל. לא חלמתי שזה ההד של עליית ליגה ואני עדיין מתקשה עם זה".

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

מתי היה הרגע במהלך העונה שהרגשת שאתם בדרך הנכונה?

"אני לא יודע לשים אצבע על רגע מסוים, אבל כאשר השוער אוסטין אג'ידה נכנס לשער וההגנה שלנו התייצבה אז הבנתי שמשהו טוב קורה לקבוצה. התקפה תמיד הייתה לנו אבל בתחילת העונה היו לנו בעיות בהגנה וזה הסתדר ואז היינו בדרך למשהו גדול".

נחזור לתחילת העונה. בדיעבד זאת הייתה החלטה נכונה להיפרד מהמאמן מומו ניסטל?

"אני לא יודע. קודם כל בעיניי אין עתיד בלי עבר. למומו ניסטל יש חלק בלתי נפרד מההצלחה. הוא הביא אותנו לליגה הלאומית והיינו צריכים ביחד לעבור את התהליך ולהבין שאולי אנחנו צריכים משהו שונה כדי להצליח".

אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אורן גולן, ראש העיר צביקה גנדלמן וניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

ואז הגיע ניסו אביטן.

ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי)
ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי)

"אני זוכר את השיחה הראשונה שלי עם אביטן. אמרתי לו שילך וייפרד משחקניו בקבוצת הנוער של הפועל באר שבע. הוא לא הבין בהתחלה אבל בעיניי הרושם הראשוני שהיה לי איתו מספר חודשים קודם לכן בטורניר של נבחרת ישראל לותיקים היה משהו כמו קליק. התרשמתי ממנו ובעיקר מהאישיות המיוחדת שלו ויצא לי בינגו, אולי הבינגו הגדול ביותר שלי העונה".

לא מעט אנשים פקפקו  בהצלחה שלכם לאורך השנה?

"נכון יש הרבה אנשים שלא האמינו בדרך שלנו והיו המון נפשות שהיו נגדנו. צריך לזכור שקיבלנו את המועדון במצב לא אופטימלי ובהתחלה היינו פונים לתרומות ואף אחד לא רצה לתת לכסף לכדורגל בעיר. היו טענות שאין כלום בכדורגל אבל משחק אחרי משחק, שנה אחרי שנה ראו שזאת הפועל חדרה אחרת- הפועל חדרה חדשה".

מה היה סוד ההצלחה של העונה?

"אני חושב שהעובדה שההרכב שלנו הוא גרעין של שחקני בית תרמה לנו. עשינו המון טעויות העונה אבל הבאנו מספר שחקני רכש נהדרים והשילוב של כולם עבד בצורה יוצאת דופן. מפקד טוב עושה טעויות אבל צריך ללמוד מהטעויות בכל מיני דרגים וגם אנחנו עשינו את זה השנה".

השלד של העונה ימשיך בעונה הבאה?

"חד משמעית הפועל חדרה בליגת תהיה קבוצה טובה וצנועה וזה אומר שישה שחקני בית דומיננטיים שיהיו חלק בלתי נפרד מאיתנו".

מהשבוע אתם כבר מתחילים לעבוד?

"נכון כבר ערכנו מספר ישיבות תקציב ויש לנו התחייבות מראש העיר לתקציב ראוי ככה שאין לנו דאגה ונעמיד קבוצה איכותית וצנועה".

ברמה האישית,  כמה היה קשה לך לשלב עבודה התנדבותית, עסקים ומשפחה?

"התפקיד הזה הוא הקרבה עצומה וזאת עבודה סביב השעון. זה חיידק שקשה להיפרד ממנו. למזלי צירפנו העונה מספר בעלי תפקידים כמו אלי דגני, אסי קוטין, אבי בנבנישתי, אופיר אוחנה וכמובן איציק טפירו שעזרו לי בצורה בלתי רגילה ובלעדיהם זה לא היה קורה. נמשיך ככה גם בעונה הבאה".

 היכן יהיה המגרש הביתי של הפועל חדרה?

"נשב עם מנהלת הליגה ונדרוש לקבל את האיצטדיון הראוי לאוהדים שלנו עם חוויית צפייה אדירה. המטרה להיות או בסמי עופר או בנתניה".

 מה  אתה חושב על קהל אוהדים?

"הגדילה של הקהל גרמה לי להתרגשות אדירה. לקח הרבה זמן להחזיר את האוהדים שהיו מאוד סקפטיים בתחילת הדרך אבל משחק אחר משחק באו עוד ועוד אוהדים. אין לי ספק שיגיעו אלפים לחיפה או לנתניה וזה החלום הגדול".

יש לך עוד חלומות? 

"הישארות בליגת העל ובעיקר לתקוע יתד.  העיר חדרה והעומד בראשה ראויים להצלחה ולבמה הגדולה ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות