fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבר, ביום הגבר כבר השתתפת? מחכים לך בפרדס חנה ובנימינה

ביום שני יצוין יום הגבר הבינלאומי, וברוך רז מהמרכז להתפתחות גברית בפרדס חנה מפרט על הפעילויות
ברוך רז (צילום: ליאור מן)
ברוך רז (צילום: ליאור מן)

יום האישה מתקיים ב-8 במרץ וזוכה לתהודה בינלאומית ולשפע אירועים וחשיפה המתנהלים סביבו. אלה שתוהים מה בנוגע לגברים ישמחו לדעת שיש גם יום בינלאומי שמוקדש לגבר, ב-19.11. יום הגבר הבינלאומי החל להתקיים ב-1992 והשנה יתקיים ביום שני בשבוע הבא ביותר מ-60 מדינות.

השנה זוכה יום הגבר לתשומת לב מיוחדת גם בישראל, כשהמרכז להתפתחות גברית, בבעלות ברוך רז מפרדס חנה חובר לעמותת "דרך גבר" ולקבוצת "גברים נפגשים לשם שינוי", ומרימים יוזמה של לא פחות ממאה מעגלי גברים שיתקיימו ברחבי הארץ באותו יום. לאזור שלנו תהיה נציגות מכובדת, ועבור גברים הרוצים להשתתף במעגל גברים יתקיימו לפחות שלושה מעגלים בפרדס חנה כרכור, שאחד מהם ינחה ברוך רז עצמו. כמו כן יתקיים מעגל בסטודיו "עכשיו טוב" בגבעת עדה, אותו ינחה זיגי שחר, בעלי הסטודיו. פרטים ניתן למצוא בדף האירוע "מאה מעגלי גברים בישראל". האירוע הוא ללא עלות והמנחים ינחו את המעגלים בהתנדבות.

ברוך רז הקים את המרכז להתפתחות גברית ב-2010, בו הוא עורך מעגלי גברים ומחנה קבוצות גברים. "אני מעורר גברים לחיות את החיים שנועדו לחיות. זה מחייב אותם להיות יותר מדויקים, מלאים ונוכחים במה שהם עושים, מחוברים לשליחות שלהם בעולם ולמה שיש להם לתת לו", אמר רז.

על האירוע ביום שני הבא הסביר: "בכל שנה סובב היום סביב נושא מרכזי מיוחד. השנה הוא מוקדש לנושא של מודלים חיוביים, ואנחנו בחרנו לקיים בו בו-זמנית 100 מעגלי גברים בישראל, בהם ידונו המשתתפים בשאלה 'איך אני יכול להיות גבר משפיע בחיי?' יש לזה נגיעה לכל תחומי החיים: זוגיות, משפחה, הורות, עשייה. מי האיש שאני בוחר להיות? זו קריאה לגברים לבוא, להיפגש, לשבת, לדבר ולחקור מה זה אומר להיות גבר כיום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות