fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית חב"ד יקיים בנתניה סדר פסח ל-220 אנשים

סדר חבד צילום עצמי
סדר חבד צילום עצמי

לא רק בתאילנד, נפאל, דרום אמריקה או הונג קונג, חוגגים ליל סדר עם בית חב"ד. גם בנתניה, מקיימים שלוחי הרבי מליובאוויטש, בראשות הרב מנחם ולפא, סדרים מרכזיים בכל רחבי העיר גם לדוברי רוסית וצרפתית. הארוחות המבושלות על ידי שף מקצועי, ההגשה המקצועית והאווירה ביתית ומסבירת הפנים – נותנים לכל אחד לחוות את ליל הסדר המסורתי בחמימות ובאהבה גדולה.

ליל הסדר של בית חב"ד בנתניה, לא נועד רק לבודדים ומבוגרים, גם משפחות מבוססות משתתפות בחווית החג באווירה קהילתית יחד עם בית חב"ד. את הרעיון של סדר מרכזי בכל מקום בעולם הגה הרבי מליובאוויטש, שקרא לשלוחיו ולקיים בכל מקום בעולם סדר ציבורי וקהילתי אליו מוזמן הציבור היהודי כולו על כל שכבותיו. וכך, אין מי שלא חווה ליל סדר עם חב"ד במהלך טיול לחו"ל. בתאילנד, בנפאל, בדרום אמריקה וברחבי העולם כולו, נאספים מידי שנה מאות-אלפים לחגוג עם חב"ד.

סדרי פסח מרכזיים יתקיימו במקומות שונים וההשתתפות היא בכפוף לרישום מוקדם: בית חב"ד צפון העיר: 054-2577088, בית חב"ד קריית נורדאו: 054-2264051, בית חב"ד אזורים: 052-6177051, בית חב"ד מלון כרמל: 054-6770994, בית חב"ד לדוברי צרפתית: 054-7241848 , בית חב"ד לדוברי רוסית: 052-3711770

סדר חבד צילום עצמי
סדר חבד צילום עצמי

סדר פסח ל-220 איש יקיים המרכז הקהילתי נאות שקד בדרום העיר. זו השנה ה-13 ברציפות שהמרכז הקהילתי בניהולו של אבי פרג' מקיים סדר כהילכתו והשנה ינהלו אותו שני רבנים. האוכל שיוגש יהיה בן שלוש מנות הוא כשר ומגיע מאולמי "כורש" במרכז העיר.

אבי פרג': "האורחים יקבלו שלוש מנות, מתנות והפתעות. הסדר מתאפשר בעזרת המימון של קרן 'עזרה לקהילה' הרבנות הראשית נתניה ועמותת אלברט מואטי. כמו כן אנחנו מקבלים סיוע לוגיסטי מעירית נתניה. אני חייב לציין שמדי שנה מצטרפים אלינו אורחים חדשים. הסדר מיועד לכולם. לאנשים בודדים, למשפחות חד הוריות, לאנשים מבוגרים ובהם ניצולי שואה ועוד. אנחנו מקבלים את כולם בברכה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות