fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

6:30 בבוקר, רדו לשכיבות שמיכה

מכבי נתניה תתחיל את הבוקר באימונים אישיים. פרויקט חדשני שמוביל מנהל המחלקה, בני לם במחלקת הנוער, במטרה לשמור על כושר ולהקנות הרגלי שינה לתלמידים
בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)
בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)

חידוש מרענן במחלקת הנוער של מכבי נתניה- אימוני בוקר אישיים בקבוצות קטנות. איך? פשוט מאוד, לפני שהשחקנים יוצאים לבית הספר.

מדובר בפרויקט חדשני של מחלקת הנוער שבו יגיעו פעמיים בשבוע 18 שחקנים (בכל יום שחקנים שונים, ח"ט) אשר יקיימו אימונים אישיים, אימונים שלמעשה יהוו אימוני העשרה ותוספת. מדובר בשחקנים בגילאי 12 ומעלה ובכל תקופה יקבלו שחקנים אחרים תוספת שכזאת.

את האימונים יעבירו המנהל המקצועי של המחלקה בני לם, הסקואט והמאמן לפיתוח כישרונות גיל פישל ומאמן הכושר והקואורדינציה ואדים קארצ'ב. האימון יחל בשעה 6:30 בבוקר ויסתיים כעבור 45 דקות של אימון אינטנסיבי.

בני לם
" זה חינוך למשמעת, דרך ומקצוענות". בני לם (צילום:רולנדי ברנשטיין)

המנהל המקצועי בני לם סיפר: "תוספת מן הסוג הזאת של יחידת אימון יכולה לסייע ולעזור לשחקן להתקדם ולהתפתח. אנחנו רוצים לתת עוד יותר כלים לשחקנים מתוך הבנה שהשחקנים צריכים יותר ויותר אימונים. האימונים יכללו בתוכם אימוני קואורדינציה, טכניקה, אתלטיקה וכמובן כדורגל. העבודה תתבצע בקבוצות קטנות מאוד של שישה שחקנים בכל קבוצה כשהמטרה היא לעבוד בצורה יותר אישית ופרטנית עם כל שחקן ושחקן ובכך לשפר את הליקויים שלו במידת הצורך ולחזק אצלו חלקים שזקוקים לחיזוק".

אחד הדברים שעימם יצטרכו להתמודד השחקנים הוא העובדה כי מיד לאחר האימון הם יצטרכו ללכת לבית הספר.

הם לא יהיו עייפים אחרי האימון? בכל זאת הם צריכים ללמוד.

"ראשית, הכל יהיה בתיאום עם מנהלי בתי הספר והמחנכים. שנית, מדובר כאן בחינוך של השחקנים, לישון מוקדם על מנת להתעורר מוקדם ולהיות רענן לקראת האימון ולקראת בית הספר. לשחקן/תלמיד תהיה את האחריות להתארגן ולהגיע מוכן הן לאימון והן לבית הספר. זה חינוך למשמעת, דרך ומקצוענות. השחקנים משתוקקים לתחילת האימונים וגם אנחנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות