fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגיע הזמן להחזיר על המגרש"

אחרי שקיבלו משכורות שבועיים לפני הזמן, השחקנים יודעים שהם חייבים לתת את הכל כדי להיחלץ מהתחתית. בשבת שעברה זה נגמר בתיקו מאופס
מפתיע. יאיר זיו (צילום: שלומי גבאי)
מפתיע. יאיר זיו (צילום: שלומי גבאי)

 

גם בעידן ראובן עטר מכבי נתניה ממשיכה שלא להרשים. בשבת שעברה רשמה אכזבה נוספת בדמות תיקו ביתי מאופס מול הפועל עכו. הקבוצה ממוקמת עמוק בתחתית ונמצאת במרחק 6 נקודות מחוף מבטחים.

במועדון הנתנייתי טענו כי עכו שיחקו כדורגל הגנתי ומיושן, ובאותה נשימה הודו  שקבוצתם לוקה במשחק ההתקפי. כבר בינואר הקרוב צפוי עטר לערוך מספר שינויים, ובין המועמדים לעזוב החלוץ יובל אבידור, ששוחרר מעכו בתחילת העונה, והגיע לנתניה כשחקן רכש ובינתיים מאכזב.

בינואר הקבוצה אמורה להתחזק במספר שחקנים, אבל אם לא תאסוף נקודות עד אז, חלון העברות כבר לא יהיה רלוונטי. למרות זאת, החלו החיפושים אחר חיזוק, כשבין השמות הבולטים חלוץ בית"ר ירושלים איציק כהן אליו נעשתה פנייה במהלך הקיץ. כהן דחה את ההצעה, אך לאחרונה לא זוכה לדקות משחק ואף לא נכלל בסגל במשחק האחרון ונראה כי הפעם ירצה להצטרף לקבוצה של עטר. אל הסגל יצטרף גם מגן שמאלי, כשהמועמד החם הוא איסמועילה לינגאנה מהפועל תל אביב. על הפרק גם מירקו אורמוש וחמדי סליחי.

בסוף השבוע שעבר הפתיע היו"ר דורון אוסידון כאשר העביר משכורות לשחקנים ולצוות המקצועי והמינהלתי שבועיים לפני הזמן. זו הפעם הראשונה זה תקופה ארוכה שאין עיכובים בשכר והשחקנים יודעים שהגיע הזמן להחזיר על המגרש.

גם הקהל לא מקופח. ההנהלה יצאה בפרויקט "ביום שבת יהיה 10" בשיתוף ארגון האוהדים. מעבר ל-1200 הכרטיסים שחולקו על ידי השחקנים בארבע עמדות ברחבי העיר ו-2000 נוספים שעברו לעמותות שונות, כרטיס למשחק עלה 10 שקלים בלבד.

מפתיע. יאיר זיו (צילום: שלומי גבאי)
מפתיע. יאיר זיו (צילום: שלומי גבאי)

 

המחצית הראשונה מול עכו הייתה בשליטה מוחלטת של נתניה. הצהובים-שחורים שלטו במרכז המגרש, לחצו על הגנת עכו לאורך 45 דקות ואף הגיעו למספר מצבים שלא באו לידי ביטוי בשערים. בדקה ה-21 נרשמה ההזדמנות הגדולה ביותר במחצית, כשכדור של יובל אבידור פגש את הקורה. מנגד, שחקניו של ירון הוכנבוים הסתגרו ולא איימו על השער. המחצית השנייה הייתה מעט יותר שקולה. עכו הגיעה למצבים, אך לא מצאה את השער. לקראת סוף המשחק חזרה נתניה לשלוט בקצב ואף הגיעה למצבים מול דני עמוס, אך שוב ללא שערים.

עטר אמר בסיום המשחק: "מתחילת השנה הקהל לא נהנה. מול עכו, להבדיל מהמשחק הראשון מול הפועל רעננה, אין לי טענות בנוגע למחויבות. הגענו למצבים במחצית הראשונה, גם מרחוק. התקשינו מול המשחק ההגנתי של עכו". בסיום המשחק שיבחו בנתניה את המגן יאיר זיו שמאז חזרתו של עטר קיבל מקום של קבע בהרכב הראשון ומפתיע לטובה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות