fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון בכורה לחדרה

חדרה חוגגת. צילום שלומי גבאי
חדרה חוגגת. צילום שלומי גבאי

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון הראשון על קבוצה מליגת העל במשחק חוץ, עם 1:2 על מ.ס אשדוד.

בחדרה היו מרוצים בעיקר מהעובדה שהצליחו להשיג ניצחון בכורה לפני הליגה, והוכיחו כי למרות התקציב הנמוך חדרה תקשה על כל היריבות ולבטח יכולה להילחם מול הקבוצות שיתמודדו איתה בתחתית הליגה.

"כל הפרשנים כבר הורידו אותנו, אבל נוכיח לכולם שאנחנו עשויים מחומר אחר", אמרו בחדרה.
לא מעט שחקנים זכו למחמאות בסיום המשחק, ביניהם: דיאא לבאבידי שחזר לשחק לאחר היעדרות של שבועיים וגם עלי חטיב שכיכב עם שער ובישול.

חדרה חוגגת. צילום שלומי גבאי
חדרה חוגגת. צילום שלומי גבאי

גם הקשר הנבחן, קווין טאפוקו, הרשים בהופעה הראשונה, אבל המאמן ניסו אביטן החליט לבחון את השחקן עד יום שלישי אז ייערך משחק אימון מול קבוצת הנוער ולאחריו תתקבל החלטה סופית. בחדרה היו רוצים להתחזק גם במגן שמאלי וממתינים לתשובה סופית ממכבי חיפה לגבי המגן יהב גורפינקל. במידה וגורפינקל לא יגיע, בחדרה ינסו להחתים את מגן אשדוד אביב סולומון. מי שמדאיג את ראשי חדרה הוא הקפטן יעקב אבבה, שפצוע ונותר מחוץ לסגל ואף נמצא בספק לקראת המשחק בשבת מול הפועל תל אביב.

אביטן התייחס לניצחון הראשון ואמר: "אין לנו פריבילגיה להיות מרוצים יותר מדי זמן, וכל משחק הוא לגופו, אבל ראינו התקדמות ולבטח במבחן התוצאה. אני מאמין בקבוצה שלנו ולא תשמעו אותי מתבכיין על הצרות. ננסה להראות שאנחנו קבוצה לגיטימית בליגת העל. אני מכיר בבעיות הכלכליות ונשארתי בחדרה מתוך אמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה ולהישאר בליגה. יש לנו אמונה שנמצאים כאן שחקנים שייעשו את הפריצה בליגת העל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות