fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמר חתימה טובה: ניצחון ענק לחדרה

שער של אסי גומה בתוספת הזמן העניק לחדרה ניצחון ענק על עירוני נשר
שער הניצחון. גומה (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה גבעת אולגה תצא לפגרה במצב רוח מרומם. הקבוצה גברה בביתה על עירוני נשר בתוצאה 3:4, אחד הניצחונות היפים של השנים האחרונות. לא רק שזה היה ניצחון חשוב על אחת היריבות בתחתית הליגה, אלא שהוא נעשה בסטייל, לאחר שחדרה חזרה מפיגור.

שער הניצחון. גומה (צילום: שלומי גבאי)
שער הניצחון. גומה (צילום: שלומי גבאי)

מי שבלט בניצחון היה אסי גומה שכבש צמד שערים, אחד מהם שער הניצחון בתוספת הזמן. אילון ירושלמי העלה את הקבוצה ליתרון בדקה ה-16, שער ראשון שלו בקבוצת בוגרים. נשר חזרה למשחק במחצית השנייה ובתוך רבע שעה כבשה שני שערים והתוצאה התהפכה: 2:1. בדקה ה-72 גומה כבש שער שוויון ו-10 דקות מאוחר יותר, עלי חטיב קבע שוב יתרון לחדרה. שתי דקות אחר כך הגיע השוויון של האורחים מנשר, אבל שתי דקות בתוך תוספת הזמן, קרן מצוינת הגיעה לראשו של אסי גומה, שנגח נפלא והקפיץ את האוהדים המקומיים ובראשם ראש העירייה צביקה גנדלמן.

מאמן חדרה ניסו אביטן סיכם: "היה משחק מאוד קשה, אבל אני גאה בחבר'ה שלי שעשו ניצחון ענק. מדובר בחבורה עם אופי שמשתפרת משבוע לשבוע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות