fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: המכולת המיתולוגית של לוברט תהפוך לבניין בוטיק

קבוצת גלבוע בונה ברחוב אוסישקין בניין של חמש קומות עם דירות מפוארות. ניר גלבוע: "אני מאד אוהב לרכוש שטחים מיתולוגיים שיש להם גם ערך מוסף"
בניין המגורים עם מיני מרכז מסחרי. הבניין ברחוב אוסישקין הדמיית מחשב
בניין המגורים עם מיני מרכז מסחרי. הבניין ברחוב אוסישקין הדמיית מחשב

קבוצת גלבוע רכשה לאחרונה שטח פרטי ברחוב אוסישקין 4 (פינת רחוב אהרון) בקרית מוצקין, היכן ששכנה בעבר המכולת המיתולוגית של לוברט, ובונה במקום בניין בוטיק של חמש קומות, תשע דירות מפוארות של חמישה-שישה חדרים בשטח של החל מ-118 מ"ר. מחיר הדירות: החל מ-1.47 מיליון שקלים לדירה. הבנייה בשלבים מתקדמים.

הקונספט החדש של חברת גלבוע משלב את בניין המגורים עם מיני מרכז מסחרי המשתרע על שטח של 150 מ"ר לחנויות במגוון עסקים (לא חנויות מזון). המחיר: 25 אלף שקלים למ"ר. בעלי החברה, ניר גלבוע: "רכשנו שטח פרטי שיש לו משמעות גדולה עבורי. אני גדלתי באזור הזה וזוכר את עצמי, כילד, קונה חצי כיכר לחם במכולת של לוברט. אני מאד אוהב לרכוש שטחים מיתולוגיים שיש להם גם ערך מוסף. "רחוב אוסישקין הוא ציר מרכזי בקרית מוצקין הוותיקה ששומרת על הצביון של בנייה נמוכה ואין אפשרות להגדיל את אחוזי הבנייה בתמ"א. המקום נגיש מאוד, יש תחבורה ציבורית והוא נמצא מול הכיכר הגדולה".

לדברי גלבוע, בימים מתחילה גם בניית הבניין השלישי מתוך חמישה ברחוב חזני מיכאל בקרית מוצקין, על שטח מפעל מצר הישן לייצור מרצפות. בחודש הבא תמסור גלבוע לדיירים את הבניין הראשון, שבו 23 דירות, ובעוד 10 חודשים יימסרו 35 הדירות בבניין השני.

בניין המגורים עם מיני מרכז מסחרי. הבניין ברחוב אוסישקין הדמיית מחשב
בניין המגורים עם מיני מרכז מסחרי. הבניין ברחוב אוסישקין הדמיית מחשב

גלבוע מוסיף: "יש ביקוש גדול לרחוב חזני מיכאל היות שהוא נמצא סמוך לרבמ"ד, לבניין העירייה החדש שנבנה כעת, לבתי ספר ולגני ילדים. תמהיל הדירות מיועד הן לזוגות צעירים והן למבוגרים. אלה דירות לא גדולות במיקום מרכזי. כך צעירים יכולים ליהנות מדירה חדשה ולעמוד בתקציב".

בפרויקט ברחוב החשמונאים א' בקרית מוצקין, מדווחת הקבוצה, כי 75 אחוז מהבניין נמכר. בימים אלה הסתיימה בניית השלד ועד סוף השנה יימסרו הדירות לדיירים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות