fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ווקנס בריביירה דה נתניה"

פרסומת יס. צילום מסך: יח"צ
פרסומת יס. צילום מסך: יח"צ

אי אפשר שלא לחייך שוב ושוב כשרואים את הפרסומת של חברת יס שעלתה לאחרונה תחת הסלוגן "הקיץ בישראל זה קטסטרוף, אבל עם מזגן וטלוויזיה של yes, זה סוף". כוכבת הפרסומת, שהגתה חברת הפרסום מקאן תל אביב, היא אמלי בן סימון, ילדה מצרפת שמגיעה עם משפחתה ל"ווקנס בריביירה דה נתניה". בעוד בני משפחתה נשרפים בשמש הנתנייתית ומותקפים על ידי 20 אלף אחוזי לחות, מדוזות ויתושים, היא מעדיפה להישאר בדירה בשדרות בן גוריון מול הטלוויזיה, של יס כמובן.

פרסומת יס. צילום מסך: יח"צ
פרסומת יס. צילום מסך: יח"צ

הבחירה של אנשי הפרסום בנתניה לא מפתיעה, שכן העיר מגדירה את עצמה כ"ריביירה של ישראל" ומדי שנה מוצפת בתיירים צרפתים. סיגל עבודי, סמנכ"ל קריאטיב במקאן תל אביב: "יש לי משפחה וחברים בנתניה ומשפחה מצרפת שבאה בכל שנה לנתניה ואוהבת את החופים המדהימים שלה. חיפשנו סיפור שלא יפגע בצרפתים ולא בנתנייתים. שלחתי את הסרטון לבני המשפחה בצרפת ובנתניה ואף אחד מהם לא נעלב. הסרטון משקף מציאות בצורה הומוריסטית מנקודת המבט של ילדה אינטליגנטית. היה חשוב לנו שלא תהיה משפחה נלעגת. הסרטון עשה באזז ויש לנו תגובות טובות והרבה מהן מנתנייתים".

מעיריית נתניה נמסר: "אנו גאים בחופי הים היפים שלנו. התיירות בעלייה ומתפתחת, ואנו בעיקר מלאי הומור מהפרסומת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות