fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגריר פולין יגיע לקרית מוצקין ביום השואה

חיילים מבקרים במרכז משמעו"ת. צילום דוברות העירייה
חיילים מבקרים במרכז משמעו"ת. צילום דוברות העירייה

שגריר פולין בישראל, מארק מאגירובסקי, יגיע ביום השואה הבינלאומי לקרית מוצקין לביקור ופגישה עם ראש העירייה, חיים צורי ומרכז משמעו"ת בעיר שעוסק בהוראת השואה.

"זה כבוד גדול להזמין אותך לבקר בעירנו היפה קרית מוצקין ביום המשמעותי הזה. העיר שלנו מקיימת יחסים ובונה גשרים של מערכות יחסים בפולין עם מספר ערים", כתב צורי לשגריר פולין. הביקור של השגריר מתוכנן לחצי יום כאשר בין היתר יכלול הנחת זרים באנדרטת השואה בגן גולדה, ביקור במרכז משמעו"ת וסיור במרכזי התרבות של העיר.

חיים צורי ולאה גנור. צילום: דוברות העירייה
חיים צורי ולאה גנור. צילום: דוברות העירייה

מנהלת מרכז משמעו"ת, לאה גנור, שיחד עם ראש העיר, חיים צורי יזמו את הפנייה לשגריר מסרה: "זה כבוד גדול עבורנו שהשגריר נענה לפנייתו של ראש העיר ויגיע לכאן ביום השואה הבינלאומי. צורי: "זה אומר משהו שהשגריר מחליט להגיע ביום כזה לקרית מוצקין, אין לי ספק כי הוא יתרשם מפעילות מרכז משמעו"ת ומהפעילות רחבת ההיקף של מערכת החינוך בעיר לטובת הנצחת סיפורם של הניצולים מחד ומאידך, בניית מערכות יחסים עם הדור הצעיר בפולין".

מרכז משמעו"ת עוסק בהוראת השואה, בהכשרה פדגוגית ובהיבטים אחרים של זהות יהודית וישראלית. פועל מאמצע שנות התשעים כמרכז חינוך עירוני, בשיתוף משרד החינוך, וזוכה לטיפוחה וחסותה של העירייה. פירוש ראשי התיבות משמעו"ת: מורשת, שואה, מסורת, ערכים ותקומה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות