fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: מיקונוס בחיפה וקולקציית בגדי ספורט בעיצוב מקומי

זאזא כהן וענבל אלנקווה רוקמות ערב קונספט על החוף לקליניקה לאסתטיקה שיין, בר גולץ שוקדת על קולקציית הלבשה למותג בגדי ספורט לנשים בכל מידה
שבית ארז, בר גולץ, זאזא כהן וענבל אלנקווה
שבית ארז, בר גולץ, זאזא כהן וענבל אלנקווה

מה מתכננות זאזא כהן וענבל אלנקווה?

שיתוף פעולה חברי ועסקי נרקם לאחרונה בין זאזא כהן וענבל אלנקווה, הראשונה מנהלת את הקליניקה לאסתטיקה שיין בקרית אתא, והשנייה מנהלת את קפה קפה בחוף דדו. אז ככה. שתי עלמות החן עובדות בימים אלה על הפקת ערב קונספט לקליניקה שיתקיים ב"ריזורט", המקום החדש שפתחה אלנקווה על החוף. האווירה, נודע למדור, תהיה א-לה מיקונוס. האירוע יתקיים בהתאם להנחיות התו הסגול, והמדור לא יודע מה איתכם, כי הוא כבר קנה ביקיני.

זאזא כהן וענבל אלנקווה | צילום עצמי
זאזא כהן וענבל אלנקווה | צילום: עצמי

יש למה לחכות

מאמנת הכושר בר גולץ מקרית אתא התייצבה בשישי במסיבה פרטית בחוף אכזיב, שם פגשה כמה אושיות חשובות שיעזרו לה להרים את הפרויקט החדש שלה.
בר גולץ, מה מי מו?
"אני עובדת על קולקציית הלבשה למותג בגדי ספורט לנשים מלאות, לנשים בהריון וגם לכוסיות".
בהצלחוש.

בר גולץ | צילום עצמי
בר גולץ | צילום: עצמי

חינה בצל קורונה

ברכות לשיאל אהרוני וליז ביטון מקרית אתא. הנ"ל חגגו השבוע חינה כמיטב המסורת המרוקאית בחצר הבית של הורי הכלה יצחק וזהבית ביטון, שהפיקו אירוע מצומצם אך מרשים. 35 איש עשו קולולולו, ועל המוזיקה ניצח, באמצעות שלט מיוחד, החתן בכבודו ובעצמו, שהוא טכנאי גיטרות וסאונדמן. הכלה היא עובדת סוציאלית. שיהיה בשעה טובה וזה.

שיאל אהרוני וליז ביטון  | צילום: מיקי שרון
שיאל אהרוני וליז ביטון | צילום: מיקי שרון

בשאנטי

שגרו מזל טוב לשבית ארז מקרית מוצקין שחגגה לעצמה יום הולדת עם החברים. ארז היא מפעילה בימי הולדת ומנהלת קבוצת הפנויים-פנויות הגדולה בצפון He&She.
שבית ארז, המדור צמא לעדכון.
"חגגתי ביום חמישי בחוף הים בסגנון שאנטי ובסוף השבוע ביליתי בתל אביב".

שבית ארז | צילום עצמי
שבית ארז | צילום: עצמי

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות