fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: אוטובוס התנגש בשלט חוצות

התאונה אירעה ככל הנראה בשל החלקה על כביש רטוב. הנהג חולץ על ידי כיבוי אש ופונה לבית החולים במצב קל. במשטרה קוראים לנהגים לנהוג בזהירות
תאונת אוטובוס בקרית מוצקין. צילום: בהגאת אומבאשי תיעוד מבצעי מד''א

אוטובוס התנגש בשלט חוצות ככל הנראה בשל החלקה על כביש רטוב.

הבוקר, מעט אחרי השעה 08:00, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על אוטובוס ריק מנוסעים שהתנגש בשלט חוצות בשדרות בן גוריון בקרית מוצקין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנהג האוטובוס, כבן 50, ופינו אותו לבית החולים רמב"ם במצב קל עם חבלה בגב.

נהג האוטובוס איבד שליטה ועלה על שלט חוצות | צילום: דוברות כבאות והצלה

שלושה צוותים של לוחמי אש, בפיקודו של רב רשף רמי מרום, הוזעקו למקום התאונה ופעלו לחילוץ הנהג מהאוטובוס.

פרמדיק מד"א איציק שושן סיפר: "האוטובוס התנגש בשלט החוצות וחלקו הקדמי היה באוויר. הנהג שנלכד בתוכו לא יכול היה לצאת, ובסיוע כוחות הכיבוי חילצנו אותו מהדלת האחורית כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל".

מחקירה ראשונית עולה החשד, כי התאונה אירעה עקב החלקה על כביש רטוב מגשם. במשטרה מזהירים את הנהגים מהחלקה על כביש רטוב במהלך היום עקב הגשמים הצפויים וקוראים לנהוג בזהירות.

במהלך היום צפויים גשמים מקומיים מלווים סופות רעמים וברד מצפון הארץ ועד צפון הנגב. צפויה ירידה בטמפרטורות ויהיה קר מהרגיל במידה ניכרת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות