fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שאלה לאדריכל. האם יש צורך בחדר עבודה בדירות החדשות?

האדריכל חיימי שניידר שמתכנן בנתניה כבר עשרות שנים הן מגדלי מגורים והן בנייני משרדים אומר שהקורונה – רק מחדדת תהליכים שכבר החלו וכנראה תקצר אותם.
האדריכל חיימי שניידר | צילום רותי ברמן
האדריכל חיימי שניידר מתייחס לצורך בחדר עבודה בדירות בעתיד. לאור העובדה שהרבה יותר אנשים עברו לעבוד מהבית ונשאלת השאלה האם ישתנה בעתיד תכנון הדירות.  איך תשפיע הקורונה על הרגלי העבודה של הפרט והחברה.
האדריכל חיימי שניידר שמתכנן בנתניה כבר עשרות שנים הן מגדלי מגורים והן בנייני משרדים אומר שהקורונה – רק מחדדת תהליכים שכבר החלו וכנראה תקצר אותם.
"היכולת לעבוד מן הבית בשיחות זום ובשיחות ועידה – קיימת זה מזמן. הצורך להוסיף את העבודה מן הבית כחלק ממהלך העבודה הכולל – קיים זה מזמן עקב פקקי התנועה ואיבוד המון שעות עבודה בנסיעות בדרכים אל מקום העבודה ובחזרה.

אדריכל חיימי שניידר: נמשיך לעבוד במשרדים

לדברי האדריכל חיימי שניידר מה שחסר עדיין ומה שנשאר הוא להטמיע את הרגלי העבודה ולספק את המרחבים הפיזיים המתאימים בנגישות גדולה למקומות המגורים ולא דווקא למקומות העבודה.
"לא תמיד נכון ואפשרי להוסיף חדר עבודה לכל דירה. זה יקר וללא צורך. בעתיד הקרוב מאד יש לצפות שבכל בניין מגורים יהיו קומה או יותר של שטחי משרדים שיאפשרו לדיירי הבניין ו/או בנינים סמוכים מרחבי עבודה אופטימליים (בשיטת we work).  יחד עם זאת – נמשיך לעבוד בבניני המשרדים. האדם הוא יצור חברתי. אנחנו לא רובוטים.
אנחנו עובדים לא רק כדי להתפרנס אלא גם כדי ליצור קשרים אנושיים וחברתיים. יתרה מזאת – אם עד כה צמצמנו לאורך הזמן את מרחב העבודה של האדם הבודד לכמה שפחות שטח כדי להיות יותר "יעילים".
מציאות הקורנה תחייב אותנו לרווח והגדיל את שטח המחיה של העובד הבודד ואפילו להגדיל את שטחי המשרדים בהתאם.
העבודה שלנו אחרי הקורונה – תראה הרבה יותר מגוונת. נעבוד גם בבית או בקרבתו תוך קשרים דיגיטליים עם הסביבה ונמשיך לבוא למקומות העבודה שלנו תוך יצירת אינטראקציות אישיות בקהילת העבודה שלנו".
הישארו מעודכנים באתר בלינקר 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות