fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הבוגרים רכשו ילקוטים לתלמידים מעוטי יכולת

בוגרי בית הספר רוגוזין קרית אתא, שרק לפני כחודש חגגו את סיום הלימודים בנשף הסיום, החליטו להשתמש בכסף שנאסף לטובת נשף הסיום ונותר בידיהם למטרה טובה
בוגרי ותלמידי רוגוזין עם תרומת הילקוטים (צילום באדיבות עיריית קרית אתא)
בוגרי ותלמידי רוגוזין עם תרומת הילקוטים (צילום באדיבות עיריית קרית אתא)

לאחר ששככה ההתרגשות מנשף הסיום, הבינו התלמידים כי נותר בידיהם כסף עודף והם לא היססו, ובשיתוף ועד ההורים, החליטו לרכוש ילקוטים, לטובת ילדי העיר ממשפחות מעוטות יכולת ולמלא אותם בכל הציוד הנדרש לכיתה א'.

"הכסף הוא תרומה", הסבירה השבוע יו"ר ועד ההורים רונית צ'רבינסקי. "לפני כחודש, ברגע שהבנו שבית הספר לא תומך בנו בעניין הנשף, ועל מנת לא להיכנס למצב לא נעים מבחינת כספים מול האולם וכל נותני השירותים שהיו בנשף, ביקשנו מכל תלמיד להוסיף 20 שקלים. במסגרת הכספים האלה נשאר לנו עודף, איתו החליטו בעצה אחת עם מועצת התלמידים וקבוצה מדהימה של הורים, שלא שייכים לוועד ההורים, אבל אכפת להם והיו פעילים בצמוד אלי לאורך כל הדרך, לרכוש ילקוטים עבור תלמידים העולים לכיתה א' ממשפחות מעוטות יכולת".

בוגרי ותלמידי רוגוזין עם תרומת הילקוטים (צילום באדיבות עיריית קרית אתא)
בוגרי ותלמידי רוגוזין עם תרומת הילקוטים (צילום באדיבות עיריית קרית אתא)

לאחר שהחליטו ההורים והתלמידים להפנות את הכספים שנותרו לטובת הפרויקט החשוב הזה, יצרה צ'רבינסקי קשר עם מחלקת הרווחה וסיכמה כי התיקים יועברו לילדים נזקקים.

"עשינו פרויקט ממש מדהים", מספרת צ'רבינסקי, "התלמידים וההורים התקבצו אצלי בבית, וביחד עם חנות לכלי כתיבה שנתנה לנו את התיקים והתכולה המלאה, סידרנו את הכל בתיקים. הצלחנו למלא את הילקוטים בכל מה שצריך לכיתה א'. הבת שלי סיימה השנה כיתה א', כך שידענו בדיוק מה צריך ורכשנו עבור התלמידים החל מעפרונות צבעוניים ועד קלמר מלא בכל מה שצריך, צבעי פנדה, עטיפות למחברות, מחברות חכמות ומחברות רגילות. מילאנו 20 תיקים יפהפיים עם תכולה שלא מביישת אף תלמיד כיתה א ואני מאמינה שבקרוב נעניק את הילקוטים לילדים".

לדברי צ'רבינסקי, בוגרי רוגוזין יכלו לקחת את הכסף העודף ולהשתמש בו כדי ליצור עוד אירוע בשבילם, אך הם העדיפו להשתמש בו למטרה טובה. "מעז יצא מתוק. התלמידים יכלו לארגן לעצמם עוד מסיבה או פעילות אחרת, אבל העדיפו לחשוב על הילדים הנזקקים שעולים לכיתה א' ולא בטוח שהיו מקבלים ילקוטים כל כך עשירים בתכולתם, מהוריהם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות