fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית קונים ממשפחה טובה

חברת "בוני הקריה 2000 בע"מ" כבר בנתה 200 דירות בקריות. בימים אלה היא בונה 15 דירות ברחוב משה שרת בקרית חיים, ובקרוב את הדבר הגדול הבא בדרך רבין בקרית אתא
הפרויקט הגדול בדרך רבין בקרית אתא | הדמיה: יח"צ
הפרויקט הגדול בדרך רבין בקרית אתא | הדמיה: יח"צ

ב-20 השנים האחרונות בנתה החברה המשפחתית "בוני הקריה 2000 בע"מ" 200 דירות בקריות, וידה עוד נטויה. בימים אלה היא בונה 15 דירות בפרויקט ברחוב משה שרת בקרית חיים, שיאוכלס בעוד כשנה, ובעוד כחצי שנה תחל בבניית פרויקט גדול בדרך רבין בקרית אתא.

היזם תאופיק עיסא גר אמנם בכפר משהד ליד נצרת, אבל את קרית אתא הוא מכיר כמו את כף ידו. עד היום ובמשך יותר מ-20 שנה כבר בנה בקריה כ-200 דירות לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיו, ובימים אלה הוא שוקד על פרויקטים חדשים נוספים.

סיפורה של חברת היזמות והבנייה שהקים תאופיק עיסא מתחיל לפני כ-40 שנה, כשתאופיק ואחיו עבדו בחברת הבנייה הקטנה שהקים אביהם המנוח. "צמחנו מהכי למטה", מספר תאופיק, "ביצענו עבודות קטנות, עבדנו בעבודה שחורה וקשה עם הידיים שלנו. בשנת 1997 אבא שלי התעייף, ואז הוא בא ואמר לי: 'קח את העסק'".

בעשר אצבעות. היזם תאופיק עיסא | צילום: יח"צ
בעשר אצבעות. היזם תאופיק עיסא | צילום: יח"צ

תאופיק לקח על עצמו את העסק, אחיו הצטרפו אליו בעבודות ביצוע, עד שבשנת 2000 הקים את החברה המשפחתית "בוני הקריה 2000 בע"מ".

על השם שנבחר לחברה יש לתאופיק סיפור מעניין. "בשנת 2000. קניתי את המגרש הראשון ברחוב יערה בקרית אתא לבניית שש יחידות דיור. עד אז החברה הייתה רשומה על שם אבי ורציתי לרשום אותה על שמי. עורך הדין שלי המליץ לי לבחור שם שמתאים לאזור הקריות, כי כבר אז ידעתי שאני הולך לבנות הרבה בקריות".

החברה החדשה, "בוני הקריה 2000 בע"מ" יצאה לדרך, ותאופיק המשיך לקנות מגרשים בקריות. "קנינו מגרשים ריקים מקבלנים, מוכנים עם תוכניות, ואנחנו רק עלינו לשטח. אני נוהג לסיים פרויקט ומיד עובר לפרויקט הבא, בערך פרויקט בשנה".

"כל אחד יכול למצוא כאן דירה. הפרויקט ברחוב משה שרת בקרית חיים | הדמיה: יח"צ
"כל אחד יכול למצוא כאן דירה. הפרויקט ברחוב משה שרת בקרית חיים | הדמיה: מרסלו מרינברג

משה שרת 18, קרית חיים
לאחרונה נכנסה חברת "בוני הקריה 2000 בע"מ" גם לקרית חיים, שם היא בונה את הפרויקט הראשון שלה ברחוב משה שרת 18. הפרויקט מציע 15 דירות בשני בניינים: 12 דירות בבניין האחורי ושלוש דירות בבניין הקדמי. "הפרויקט הזה הוא כמו סופרמרקט", אומר תאופיק, "כל אחד יכול למצוא שם דירה בשבילו". ואכן, התמהיל בפרויקט מגוון והוא כולל דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירת גן ופנטהאוזים. הפרויקט נמצא כעת בשלב השלד, והצפי לאכלוסו הוא בעוד כשנה מהיום, ונותרו דירות מגוונות למכירה.

ברנר 10, קרית אתא
פרויקט נוסף של החברה הוא ברחוב ברנר 10 בקרית אתא. פרויקט זה, הנמצא ממש לפני אכלוס ומסירת המפתחות לדיירים, כולל תשע דירות בלבד, ונותרה למכירה דירת חמישה חדרים, עם מפרט טכני עשיר, המוצעת במחיר מצוין של 1.29 מיליון שקלים.

ממש לפני אכלוס. הפרויקט ברחוב ברנר 10 בקרית אתא | הדמיה: יח"צ
ממש לפני אכלוס. הפרויקט ברחוב ברנר 10 בקרית אתא | הדמיה: יח"צ

הדבר הגדול הבא
הפרויקט הגדול הבא, עליו שוקדת חברת "בוני הקריה 2000 בע"מ", נמצא במיקום מצוין בדרך רבין בקרית אתא, ממש מול המטרונית. לעירייה כבר הוגשה תוכנית לבנייתן של 60 דירות בשני בניינים על שלושה מגרשים שאוחדו. "אנחנו נשנה את החזות של כל הרחוב", אומר תאופיק. בפרויקט זה ייבנו דירות של ארבעה וחמישה חדרים וכן פנטהאוזים, שיוצעו במחירים אטרקטיביים במיוחד. מחיר ההרשמה, כדי להבטיח דירה בפרויקט, הוא 5000 שקלים. הבנייה צפויה להתחיל בתוך כשישה חודשים.

יותר מ-150 משפחות מרוצות בקריות מתגוררות כיום בדירות שבנתה חברת "בוני הקריה 2000 בע"מ". "מכרתי דירות לשלושה דורות", מספר תאופיק, "לסבא, לאבא ולבן. אנחנו חברה בע"מ משנת 2000, כבר 20 שנה, שזה לא ברור מאליו בתחום היזמות והבנייה. כל אחד שקונה מאיתנו דירה יודע שהוא יכול לישון בשקט. כל הבניינים שלנו רשומים בטאבו כבית משותף. אנחנו עובדים אך ורק לפי חוק המכר, לא מתפשרים על האיכות ומציעים מפרט טכני שהוא מעל הסטנדרט. אנחנו הולכים לקראת רוכשים שרוצים לבצע שינויים במפרט, מסייעים לכל לקוח להתאים במקסימום את הבית לצרכיו. הצוות בחברה הוא ותיק וקבוע – אותם האדריכלים, אותם עורכי הדין, אותו רואה החשבון, אותם מנהלי העבודה, אותם אנשי הביצוע. כולם הולכים ביחד, יד ביד, כבר 20 שנה, מפרויקט לפרויקט".

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]לקבלת מידע ופרטים נוספים, אתם מוזמנים להתקשר לטל': 050-3732521 או לפנות לדוא"ל: tofeq.eissa197@gmail.com | משרד מכירות: רחוב העצמאות 78 קרית אתא[/box]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות