fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייל גולן יפתח את פסטיבל השוקולד הבינלאומי בנצרת עילית

גולן יופיע ב-25/9 ככל הנראה על במת האצטדיון (המקום עדיין לא סגור סופית) הפסטיבל עצמו יתקיים ברחבת העירייה במתכונת דומה לזו שהייתה בשנה שעברה ובמהלכו תוכתר עוגת השוקולד הטעימה של ישראל . הפסטיבל יהיה פתוח לציבור הרחב
אייל גולן
אייל גולן (צילום: שרון רביבו)

נצרת עילית על מפת השוקולד העולמית זו שנה שלישית ברציפות. השנה מבטיחים בעירייה חגיגה מתוקה במיוחד אבל גם מסולסלת. את הפסטיבל יפתח לא אחר מאשר הזמר אייל גולן שמככב בימים אלה בתכנית הטלוויזיה הפופולארית לצד אביב גפן.

אייל גולן
אייל גולן (צילום: שרון רביבו)

גולן יופיע ב-25/9 ככל הנראה על במת האצטדיון (המקום עדיין לא סגור סופית) הפסטיבל עצמו יתקיים ברחבת העירייה במתכונת דומה לזו שהייתה בשנה שעברה ובמהלכו תוכתר עוגת השוקולד הטעימה של ישראל . הפסטיבל יהיה פתוח לציבור הרחב ובעירייה שוקדים בימים אלה על ההכנות האחרונות.

ראש העיר רונן פלוט שהגה ויזם את הפסטיבל עם כניסתו לתפקיד לפני שנתיים וחצי אמר כי הפסטיבל השוקולד מיתג את עצמו בשורת הפסטיבלים המובילים בחג הסוכות. בשנה שעברה נהרו בימי הפסטיבל רבבות תושבים מכל רחבי הארץ והשנה צפוי מספר שיא :"זו הזדמנות מצוינת להראות לאזרחי ישראל את כל היופי של העיר ובעיקר את הפנים היפות של תושביה", אמר פלוט.

יצוין כי הפסטיבל ממומן בסיוע משרדי ממשלה שונים בראשם משרד התרבות והספורט ונותני חסויות  בהובלת מפעל שטראוס עלית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות