fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרק, פריקסה וציור בבקשה….

אהרון סבג מכפר יחזקאל פתח בשוק הישן בעפולה מסעדה ביתית עם מעדנים אותם למד להכין מאמא שלו. ועל הדרך המסעדה משמשת גם כגלריה, שם הוא מוכר את היצירות שלו

רק לאחרונה פתח אהרון סבג מכפר יחזקאל את העסק שלו בשוק הישן בעפולה וכבר מסתמן כי המיזם שלו יהיה להיט. בחנות קנה, אפילו קטנה מאוד, הוא מוכר מרקים משובחים, פריקסה ועוד מטעמים ביתיים ועל הדרך מנסה למכור את יצירות האומנות שלו. הריחות של התבשילים שלו שמגעים את השוק הישן, שלאחרונה זוכה לעדנה מחודשת והלקוחות נוהרים טיפין טיפין.

למד מאמא. סבג (צילום יצחק סולומון)
למד מאמא. סבג (צילום יצחק סולומון)

זר לו נקלע למקום, בקלות יכול היה לחשוב שהוא נמצא באחת המסעדות הביתיות המשובחות בשוק מחנה יהודה בירושלים או בשוק הכרמל בתל אביב. אפילו שלט אין במקום, השמועה עוברת מפה לפה והאנשים מתחילים להכיר את המקום.
אהרון סבג הגיע לבירת העמק לפני 9 שנים מהקריות. הוא גרוש ואב לארבעה ילדים. "מרק חם ופריקסה טעים עושים טוב לאנשים ואני אוהב לעשות טוב", אומר גואטה שמכין את האוכל במו ידיו ומול עיני הלקוחות הרעבים. "האהבה לאוכל באה מאמא שלי, שהייתה בשלנית מעולה. היא הייתה צדיקה, אוהבת אדם, מודל לחיקוי עבורי. כשהייתי קטן הייתי עומד לידה, מסתכל ולומד. משם באה האהבה שלי לאוכל", הוא אומר.
הסיפור של אהרון סבג הוא חומר גלם טוב לתכנית הריאליטי מאסטר שף, אבל הוא לא ממהר לרוץ לשם. אחרי שניהל 4 שנים גלריה בקניון בעפולה, הוא מבקש להמשיך להציג את היצירות שלו. "אני מאכיל אנשים באהבה ואם על הדרך אני מוכר ציור, עוד יותר טוב", הוא מסביר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות