fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו: מנהלת חדשה לחינוך העל-יסודי בחדרה

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה בבר חן ברכה לתפקיד מנהלת המחלקה לחינוך על-יסודי באגף החינוך העירוני
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה בבר חן ברכה לתפקיד מנהלת המחלקה לחינוך על-יסודי באגף החינוך של העירייה.

המנהלת החדשה היא בעלת תואר M.A בניהול מערכות חינוך. בתפקידה האחרון הייתה מנהלת תחום באגף החינוך העל-יסודי במטה משרד החינוך בירושלים. במסגרת תפקידה הייתה ממונה על הקשר בין האגף לחינוך על-יסודי ובין מנהל חברה ונוער, ושימשה כמ"מ יו"ר פרס החינוך הארצי.

בעבר ניהלה בית ספר יסודי וכן בית-ספר על-יסודי שש-שנתי. כמנהלת בית הספר השש-שנתי הובילה את צוותה לקבלת פרס "צוות פדגוגי מצטיין", פרס חינוך בתחום ההתנדבות ו"תגמול דיפרנציאלי" לצוות בגין הצטיינות. בר חן ברכה היא בוגרת תכנית "צמרות" וליוותה מנהלים חדשים בתחילת דרכם מטעם "אבני ראשה".

מנהלת המחלקה לחינוך על-יסודי באגף החינוך של עיריית חדרה, בר חן ברכה. צילום: עירית חדרה
מנהלת המחלקה לחינוך על-יסודי באגף החינוך של עיריית חדרה, בר חן ברכה. צילום: עירית חדרה

סמנכ"ל חברה וקהילה ד"ר אסנת ספורטה הודיעה על המינוי החדש למנהלי בתי הספר בעיר, ולמנכ"לי גופי הסמך המצויים בקשרי עבודה משותפים עם אגף החינוך. ד"ר ספורטה אמרה כי היא משוכנעת שהצטרפותה של בר חן מלכה למערכת החינוך העירונית תקדם את ההובלה המשותפת של החינוך העל-יסודי בחדרה, לטובת כלל תושבי העיר ותלמידיה.

ראש העיר צביקה גנדלמן, הממונה על תיק החינוך בעיריית חדרה, איחל הצלחה למנהלת החדשה, ואמר כי הצלחתה תקדם את החינוך העל-יסודי ליעדים התואמים את התפיסה החינוכית העירונית, ותוביל יוזמות ותוכניות שנועדו לאפשר לכל תלמיד לממש את הפוטנציאל הגלום בו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות