fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסכים לרכב – והילדים מפסיקים לנג'ס!

הילדים משגעים אתכם מאחורה? רוצים שיהיה לכם שקט נפשי בזמן נסיעות ארוכות לטיולים ובחופשות? זה למה אתם צריכים מסך משענת ראש לרכב! ועכשיו ניתן להזמין עד בית הלקוח מסך עם אפשרות חיבור ליוטיוב, נטפליקס ועוד, מה שייתן לכם רוגע ושקט נפשי לאורך כל הנסיעה.
צילום: freepik

אילו מסכים תוכלו להשיג כאן?

כאן בחנות האתר אפשר להשיג מספר מסכים שיכולים להתאים לכל סוג של רכב – פרטי ומשפחתי. את המסך ניתן להצמיד על גבי המושב הקדמי מאחורה, היינו באופן שפונה כלפי הנוסעים שמאחור – הילדים. יש אפשרות למסך עם מערכת אנדרואיד ובגודל 10.6 אינץ', אופטימלי במיוחד לילדים שיושבים מאחורה ויצפו במסך גדול ומואר במרחק המתאים, הרבה יותר טוב ממסכי הטלפון שהם מצמידים מול הפנים.

מסך למשענת ראש או טלפון חכם מה עדיף באמת?

מסך לרכב של אנדרואיד מעולים במיוחד לילדים לעומת הטלפונים החכמים, כיוון שהם מונעים מהם לעקם את הצוואר ולהחזיק את המכשיר לאורך כל זמן הצפייה, מה שעשוי לגרום להם כאבים וחוסר נוחות עם הזמן. גם המרחק שלהם מהעיניים של הילדים שלכם ישמרו על בריאות עיניהם, וזאת לעומת מסך של טלפון חכם אותו הם נוטים להצמיד מול הפרצוף.

התקנה מלאה של המסך עד הבית

המחיר של מסך כזה יכול לנוע סביב 790 ₪, וההתקנה שלו נעשית באמצעות מתקין מקצועי שיגיע עד אליכם, יתקין לכם את המסך והמערכת כמו שצריך מבלי שהמסך יזוז בזמן נסיעה או בנגיעה, וכמובן יעניק לכם הסבר מלא ומפורט לגבי הממשק ואופן השימוש.

אפשר להתקין את המסך כמעט לכל רכב! מסכים לרכב איכותיים ומעולים אפשר להזמין דרך האתר במחירים נוחים ושווים במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר, לעיין במוצרים שמוצאים חן בעיניכם ולבחור את המוצר הספציפי שאהבתם. כך למשל תוכלו להתחדש עם מראה פרימיום איכותי ויוקרתי עם מסך טלוויזיה נהדר וקומפקטי לרכב, מה שיקנה לכם שעות של רוגע ושקט בנסיעה.

מה אפשר להציג על גבי המסך

המסך עם ממשק ומערכת של אנדרואיד בנוי במיוחד למצבים כאלה שהילדים מחפשים תעסוקה בזמן נסיעה. אז אם הנסיעה ארוכה מאוד והם ישנים, אז מה טוב, אך אם הם הספיקו כבר לישון ולהתעורר, מה תעשו? אתם חייבים למצוא להם תעסוקה שלא ישגעו אתכם, יבכו ויצרחו. זה עשוי להסיח את תשומת הלב שלכם על הכביש ולגרום לכעס ותסכול רב לכולם. לכן, חשוב לבחור לילדים מסכים לרכב שישעשעו אותם למשך שאר הנסיעה. על גבי המסך תוכלו להפעיל להם תכנים מעולים דרך נטפליקס או יוטיוב. שם מגוון רחב של שירים ותוכניות חינוכיות ואטרקטיביות במיוחד לילדים.

הזמינו עכשיו מסך למשענת הרכב שלכם!

דרך אתר החנות תוכלו להשיג מסכים לרכב במחירים שווים ועם התקנה עד הבית! לא תצטרכו לזוז מילימטר – אנו נגיע עד אליכם, נבצע את ההרכבה וההתקנה של המערכת על הצד הטוב ביותר, לצד הסברים מלאים ומפורטים לגבי ההפעלה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות