fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברבי היא הבובה הכי נהדרת בעולם!

בובת ברבי היא משאת נפשה של בנות רבות. הבובה היפה שמגיעה במגוון רחב של תלבושות ומאובזרת במיטב התכשיטים והאביזרים היא ללא ספק אחת הבובות האהובות ביותר בעולם. אך לברבי לא היה קל בחיים כפי שרבים נוטים לחשוב. הצטרפו אלינו לסיפורה המלא של הבובה המפורסמת בעולם.
צילום: pixabay

קצת היסטוריה

את הבובה ברבי המציאה אישה בשם רות הנדלר אשר קראה לה על שם בתה – ברברה. לאורך שנים רבות ברבי הייתה ועודנה סנסציה ברחבי העולם. עם צאתו של הסרט ברבי בכיכובה של מרגו רובי, פתאום התחוור כי כוונת המשורר או יותר נכון המשוררת – (רות הנדלר) הייתה ליצור בובה שמבטאת את כל מה שנשים יכולות לעשות. אך הבובה בשל יופייה ומידות גופה, משכה אליה ביקורות קשות מכיוונים שונים, שטענו כי הבובה יוצרת אצל ילדות שמשחקות בה בעיות של דימוי גוף ואף אנורקסיה.

לאורך השנים עברה ברבי אי אלו שינויים והותאמה גם עבור האוכלוסייה האפרו אמריקאית, ההיספנית וגם ייצרו קו של ברבי שבו שינו את מבנה גופה לעגלגל יותר.

למה הצליחה כל כך ברבי?

בעבר ילדות היו משחקות רק עם בובות שנראו כתינוקות והיו צריכות לטפל בהן כמו אימהות קטנות. להאכיל, להחליף חיתול לגהץ בגדים ולעשות עוד שלל משימות השמורות לאימא ובפרט בשנות ה- 40 וה-50. ברבי היא למעשה הבובה הראשונה שהוצגה כבובה עם גוף של אישה שלא צריך "לטפל" בה, אלא אפשר היה רק לשחק איתה.

מה הקונספט שעומד מאחורי ברבי?

הקונספט שעמד מאחורי הייצור של הבובה הוא שסוף סוף יש דמות נשים שיכולה להיות כל מה שהיא רוצה בעולם ללא כל מגבלה. ברבי היא גם יפה, היא גם טייסת, היא גם שופטת, היא גם שוטרת היא למעשה סוג של וונדרוומן בעולם. היא יכולה להיות כל מה שהיא רוצה. וזה גם המסר שרצתה להעביר רות הנדלר.

למה כל כך כיף לשחק עם בובות ברבי?

בובות ברבי הן בובות מהנות למשחק גם משום שהן יפות וכולם אוהבים דברים יפים, וגם משום שניתן להלביש אותן בשלל בגדים ונעליים, ניתן לעשות לה תסרוקות ולסדר אותה איך שרוצים, אפשר לרכוש לה בית, בריכה, מכונית ועוד שלל אבזרים שהופכים את המשחק איתה למהנה במיוחד. בנוסף יש המון סוגים של ברביות כך שאפשר לשחק עם כמה בובות בעת ובעונה אחת. חוץ מברבי יש גם את בן זוגה "קן". בובת ה"קן" נוצרה על שם בנה של רות הנדלר – קנת.

ברבי הבובה שכבשה את העולם

ברבי היא הבובה היחידה שיש לה שער בספורטס אילוסטרייטד, והופקה עליה כבר שני סרטים. הראשון הוא סרט דוקומנטרי בשם: "ברבי – הבובה שכבשה את העולם". שעלה בשנת 2018 והשני הוא הסרט ברבי אשר עלה לאקרנים ב-2023.

ברבי היא כאן כדי להישאר לנצח

מי שרוצה לרכוש בובות ברבי יכול למצוא אותן במקומות רבים. ניתן לרכוש אותן באתרי האינטרנט השונות ובחנויות הצעצועים הפרושות בארץ. בעת שאתם מחפשים את בובת הברבי שלכם, ודאו שאתם קונים את הברבי המקורית והשקיעו גם באביזרים הנלווים. לנסיכות שלכם תהיה חווית משחק מהנה ביותר, שתלווה אותן גם כשהן יהיו מבוגרות וגם הן תשחקנה עם הבנות שלהן בבובת הברבי הנצחית. המשחק עם בובת ברבי הוא תמיד מהנה כי הוא מעניק לדמיון מעוף אמיתי. ממשחק כל כך פשוט מתפתחת אצל ילדות רבות ההבנה שאין שום דבר שהוא לא בהשגתן ושגם הן ממש כמו ברבי יכולות להיות כל דבר שיחליטו להיות בחייהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות