fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיקרתם אותם כבר?

מבצע עיקור חתולי רחוב בפרדס חנה כרכור יוצא לדרך, יש אל מי לפנות
צילום: נירית שפאץ

מבצע נוסף לעיקור וסירוס חתולי הקהילה בפ"ח כרכור יוצא לפועל בימים אלה. ברחבי פרדס חנה כרכור אלפי חתולים, מתוכם מאות חתולי רחוב. החתולים הם חוליה חשובה במאזן האקולוגי העירוני ותורמים לישוב בהיותם ציידים של בעלי חיים הנחשבים למזיקים לאדם. עם זאת, עלול להיווצר גידול יתר באוכלוסיית החתולים חסרי הבית באזור מסוים, עקב תנאי תברואה ירודים, בעלים הנוטשים את חיות המחמד שלהם או ריבוי טבעי ולא מבוקר של חתולים חסרי בית.

מתוך החשיבות של הדבר, קבוצת פעילות ופעילים בנושא, דואגים לחתולים חסרי הבית בישוב ופועלים, בין היתר, להאכיל את החתולים חסרי הבית בפינות האכלה ברחבי הישוב, להשקותם במים בימי הקיץ החמים ואפילו לעקר אותם על חשבונם.

כמו כן, בשיתוף עם המועצה המקומית ואיגוד ערים וטרינרי, פעלו הפעילים לקדם הקצאה נוספת של מבצע עיקור לחתולי הרחוב, והתבשרו בשעה טובה שמבצע העיקור אכן יוצא לדרך, וזה קרה ממש בימים אלו. כדי לעשות את המבצע יעיל ככל האפשר, הם מזמינים את כל המעוניין לקדם עיקור חתול רחוב לפנות אל המתנדבת חגית גלאי יזהר בטלפון 054-4905855, בשעות הבוקר עד השעה 12.00 ובערב מ-20.00-22.00 בלבד.

חברי הקבוצה ביקשו להודות לחבר המועצה, עו"ד אביעד סיני, שסייע לקדם את העניין מול איגוד הערים, לאיגוד הערים הווטרינרי, ולראש המועצה, הגר פרי-יגור, והמועצה המקומית על שיתוף הפעולה בנושא. "ולכל תושבי פרדס חנה כרכור, אנא זכרו לפזר קערות מים לחתולי הקהילה כדי להקל על סבלם בחום הנוראי", מסיימים החתולאים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות