fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון הכדורגל מכבי חיפה ימשיך בשיתוף פעולה עם דיזנהאוז גם בשנה הקרובה

בפגישה שהתקיימה במשרדי מועדון הכדורגל מכבי חיפה, סיכם הבעלים יעקב שחר על המשך שיתוף פעולה עם קבוצת דיזנהאוז, שליוותה והטיסה את הקבוצה ואת אלפי אוהדיה למשחקי חוץ במסגרת ליגת האלופות
ממשיכים יחד. לירון זיו, איציק עובדיה, אורלי לוי, חני סובול ויעקב שחר צילום: יח"צ

בפגישה שהתקיימה במשרדי מועדון הכדורגל מכבי חיפה, בהשתתפות הבעלים יעקב שחר, מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז חני סובול ונציגים נוספים, סיכמו הצדדים על המשך שיתוף הפעולה גם לשנה 2023. במהלך השנה החולפת – 2022, שיתוף הפעולה הגיע לשיאים חדשים עם השתתפותה של קבוצת מכבי חיפה במסגרת משחקי גביע האלופות, ובכלל זה הטסת הנהלת ושחקני הקבוצה כמו גם את  אלפי האוהדים למשחקי הקבוצה ברחבי אירופה. עוד סוכם בפגישה על מתווה דומה שיתוף הפעולה גם לשנת 2023.

חני סובול, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז: "היה לנו לכבוד רב ללוות את מכבי חיפה בשלבים המוקדמים של מפעל גביע האלופות עד עלייתם לשלב הבתים. שמחנו להעניק את השירות הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר כמו שקבוצת דינזהאוז יודעת לתת, ולא רק לשחקנים ולאנשי המועדון אלא גם לאלפי האוהדים שליוו אותה לכל משחק ברחבי אירופה. אנו מאחלים למכבי חיפה הצלחה גם בהמשך הדרך".

קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות