fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקפו וניסו להצית בעל פיצריה – וידאו

בן 28 מנתניה נאשם בדרישה באיומים של נכס, התנהגות פרועה במקום ציבורי והחזקת סכין
צילום משטרת נתניה
גבר בן 28 מהעיר הגיע למקום, לקח קופסאות סיגריות ועזב. בחלוף כשעה הוא חזר לפיצריה ביחד עם אדם נוסף שעטה על פניו בד לבן ואחז בידו מיכל ובו נוזל דליק. תראו מה הוא וחברו עושים לבעל הפיצריה:
המקרה ארע בתחילת החודש ומחקירת המשטרה עולה כי החשוד לקח מהמקום מספר קופסאות סיגריות ובעל המקום העיר לו שכבר לקח קודם לכן . בתגובה, החשוד צעק לחברו : "שפוך  את הדלק שפוך, שרוף את המקום, שפוך עליו שרוף אותו". עוד איים החשוד: "אל תשגע אותי…מלחמה…אני אבוא לכל אחד עד הבית היום….", בעודו אוחז בצווארו של המתלונן ובהמשך שלף סכין ונופף לעבר המתלונן כשהוא צועק לחברו: "שפוך עליו שפוך". האחר שפך את הנוזל הדליק על המתלונן ועל רצפת המקום והשניים עזבו את המקום. עוד התברר ממהלך החקירה כי דקות לאחר מכן חזר החשוד למקום כשהוא מנופף בידו בסכין ודורש לדעת היכן ה DVR  של הפיצרייה. כשהתרצה שאינו עובד, עזב את המקום.
החשוד זוהה, אותר ונעצר ביום 19.6.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום ראשון 23.6.19 הוגש נגד החשוד כתב אישום בעבירות של: דרישה באיומים של נכס, התנהגות פרועה במקום ציבורי והחזקת סכין.  יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות