fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש חתונות וחתן אחד

רונית פיטרס ואבישי יזרעאלי חידשו נדרים ועשו חתונה על פי דת משה וישראל. החתנים החזיקו את החופה.
רונית פיטרס ואבישי יזרעאלי בדרך לרב

במלאות 20 שנה לנישואיהם הם חידשו נדרים, העמידו חופה כהלכתה, הזמינו משפחה: ילדים ונכדים ומחותנים שהחזיקו את מוטות החופה ועשו מסיבת חתונה בחצר הבית של הבת ברמת פולג.

לפיטרס, 66 ויזרעאלי 63, אלה הם נישואים שניים. פיטרס היתה נשואה לאצי פיטרס 13 שנים ששבע מהן הם חיו במיאמי פלורידה עקב עסקי היהלומים שלו. במהלך השנים נולדו להם שלוש בנות: תהילי, דנדי ופרי.

חופה כהלכתה

כשחזרו מארה"ב פיטרס ניהלה את יחסי הציבור של קניון השרון שהיה בשיא פריחתו. לאחר שהתגרשה הכירה את יזרעאלי שהיה גרוש ואב לשני בנים וניהל את התחזוקה של בניני שפירא בשדרות ניצה.

"הוא היה גרוש וחתיך ואני הייתי בשלה למערכת יחסים שניה. החתונה שלנו היתה בחוף הים ברמת פולג עם רב רפורמי. אני לבשתי שמלת תחרה לבנה חשופת גב שזוף שקניתי אצל יפה רוס. נישאנו אחרי שמונה שנים של מגורים משותפים. החתונה היתה על רקע השקיעה. הרב הרפורמי קידש, אבישי שבר את הכוס והילדים שלנו עשו כפיים. היתה ארוחה חלבית ודי ג'י מתן פרנקו ולקינוח גם רקדנית בטן. הגיע האקס המפרגן אצי וזוגתו ויצאנו לירח דבש בשארם א-שייח".

פיטרס ויזרעאלי נישאו שלוש פעמים:  החתונה בחוף פולג לפני עשרים שנה ולפני עשר שנים כשהיו בניו יורק קפצו לבניין העיריה ונישאו נישואים אזרחיים: "דנדי שהיתה אז בארה"ב היא הבת היחידה שלנו שעדה לשלוש החתונות שלנו".

חתונה מספר 1

לא מספיקה חתונה עם רב רפורמי? ונישואים אזרחיים מה פתאום חידוש נדרים? זה באופנה עכשו?

"הגעתי למסקנה שאני רוצה להיות נשואה למהדרין לפי דת משה וישראל. הלכתי עם כל המצוות, הייתי במקווה למרות שהרב אמר שאין סיכוי שיהיו לנו ילדים אבל יהיו לנו מלא נכדים. אני אוהבת מסיבות ורציתי מסיבת חתונה. כל הסיפור הזה קרם עור וגידים במשך שבועיים. אפשר לומר שזה התחיל אצל פותרת חלומות. סיפרתי לה חלום שחלמתי על אבא שלי משהו שהיה לפני 37 שנים. האישה אמרה לי שיש לי משהו לא גמור ואותו אני צריכה להשלים עכשו. אז הבנתי שאני צריכה לעשות חתונה אמיתית אצל רב, כי ככה זה במדינה שלנו".

רונית פיטרס ושלוש בנותיה במקווה

את שמלת החופה החדשה היא קנתה במנגו, הרב היה עידו פכטר הרב של בית הכנסת ברמת פולג ואת עמודי החופה החזיקו שלושת החתנים של פיטרס ואחיה שבתאי קו.

אז לחתונה הוזמן גם בעלה הראשון של פיטרס אצי שהגיע עם רעייתו חדווה שהיא חברה טובה של פיטרס: "היחסים בינינו מצויינים. אצי הוא אבי בנותי ואנחנו מבלים הרבה ביחד וגם את ראש השנה חגגנו ביחד".

בימים חזרו בני הזוג פיטרס יזרעאלי ירח דבש כשר למהדרין על פי המצווה וההלכה באיטליה: "סוף סוף ירח דבש על פי המצווה. טסנו לרומא, שכרנו רכב  ובית של חברים לשבוע בטוסקנה".

מיד אחרי ששבו מירח דבש טס יזרעאלי לעלות על היאכטה שלו שעוגנת ביוון ולשוט בה עם שני חתניו וחבר: "זה התחביב שלו זו האהבה השניה שלו, כל שנה הוא יוצא לים שלוש פעמים ואני לא אפגע בהנאה שלו. אני מאחלת לנו שנחזיק ככה בטוב עוד 20 שנה ולא צריך יותר חתונות".

רונית ואבישי ירח דבש 20

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות