fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת מרכז הציפויים בחרו בנתניה

כבר מזמן לא הקימו בנתניה חנות מרכזית לאזור השרון: רעננה כפר סבא ועד חדרה. מוליטמדיה לצד ריפודים וציפוי חלונות
רשת מרכז הציפויים

עמי שליו, נשוי ואב לשלושה ילדים החליט שנתניה היא מקום מרכזי מאד לפתוח בה חנות מ"רשת מרכז הציפויים". החנות נפתחה לאחרונה ברחוב פנקס 20 באזור התעשייה הישן. חנות שמשרתת את תושבי נתניה, כפר סבא, רעננה הוד השרון וחדרה. לרשת יש עשרה סניפים בפריסה ארצית ו-15 שנות מוניטין.

"אנחנו הבנו שבנתניה העסקים מצליחים ויש לה עדיפות להיות מרכז ולהפיץ כאן את המוצרים שלנו ואת השרות המיטבי שאנחנו יודעים לתת ללקוחותינו".

הרכב שלנו הוא אחד הדברים הנמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. הוא משמש אותנו בנוחיות שלו, הוא נחשב לסטטוס חברתי והוא זה שאנחנו מטפחים ומשקיעים בו את מיטב האבזור כדי לשדרג אותו ולהרגיש בו כמקום נעים ומזמין כמו בבית.

עמי שליו מרכז הציפויים

עמי: "המוטו שלנו הוא לתת שרות טוב, מחירים אטרקטיביים, עבודה איכותית ומוצרים המובילים בתחום והכי חשוב הוא לשמור קשר עם הלקוח. אנחנו מתקינים במקום מולטימדיה, מגברים, מצלמות דרך, ריפודי רכב, פתרונות ציפוי ומיגון זכוכית כאלה שמסננים אנרגיות של חום בדרגות שונות, מניעת מעבר קרינה אולטרה סגולה, שימור אנרגיה בחורף הפחתת מעבר אור וסינווור כל אלה חוסכים אנרגיה. הציפויים הם לזכוכיות בבית במשרד וכמובן ברכב. אנחנו מתקינים במקום ונותנים אחריות למוצרים שלנו."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות