fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רביד גזל מועמד למכבי נתניה. דראפיץ' בחפיש אחר זרים

במכבי נתניה עובדים במרץ לקראת העונה הבאה בליגת העל: הצוות המקצועי מחפש בנרות שני זרים, שלושה שחקנים מועמדים לקישור, בקרוב יישבו עם רביד גזל, חוזיהם של ברק בדש ואמייה טגה יכובדו וקובי מור ימשיך
לא מוביל. ברק בדש (צילום: מכבי נתניה )

ראשי מכבי נתניה ממשיכים בהכנות אינטנסיביות לקראת העונה הבאה.

לאחר שהחתימו את שוער נבחרת ישראל, דני עמוס, שהצטרף לבלם גיא גרוס ולחלוץ עדן שרם, בנתניה כבר סימנו אופציות נוספות לחיזוק. העמדה החשובה מבחינת הצוות המקצועי סלובודן דראפיץ' ושי ברדה היא הקישור האחורי והמועמדים הם וובה בראון מהפועל באר שבע, קובי מויאל מבית"ר ירושלים ויניב בריק ממכבי חיפה. את וובה נתניה מוכנה לשאול בלבד, בעוד מויאל שקיבל דקות משחק מועטות העונה נחשב לשחקן חופשי. במקביל מחכים במועדון להתפתחויות במכבי חיפה, ואם הירוקים יסכימו לוותר על בריק הצהובים יקפצו על המציאה. בנתניה בונים גם על בן צעירי. אמנם בני יהודה ביקשו 400 אלף שקלים עבור המגן שכמעט לא שיחק העונה, אך בנתניה מאמינים שיצליחו להגיע עימם לעמק השווה.

לא מוביל. ברק בדש (צילום: מכבי נתניה )
לא מוביל. ברק בדש (צילום: מכבי נתניה )

במקביל ממשיכים סלובודאן דרפיץ' ושי ברדה לחפש שני זרים בעמדות הבלם והחלוץ. עד כה הוצאו לשניים עשרות שחקנים אך אף מועמד לא בלט יתר על המידה. בימים הקרובים יישבו במועדון עם רביד גזל שסיים חוזה ולא מעט קבוצות בליגה הלאומית מעוניינות בו. ניקולאס אולסק שיצא לארגנטינה ביקש לדעת אם האופציה עליו תמומש. השחקן וסוכנו, אדם קידן, לא קיבלו עד כה תשובה סופית, ומהמועדון נמסר כי מבחינת חוזהו של אולסק הם רשאים להודיע לו רק בחודש הבא, אך הם בונים עליו לעונה הבאה.

החלוץ ברק בדש והקשר אמייה טגה שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה, צפויים לשמוע שהמועדון יכבד את החוזים שלהם, אך לא מן הנמנע שהם לא יראו דקות משחק רבות בעונה הבאה. גורם במכבי נתניה אמר על השניים: "אצלנו הכל יהיה על השולחן, לא נעשה דברים מכוערים שקורים בקבוצות אחרות. בדש וטגה הם שחקנים טובים, אבל חשוב שיידעו כי הם לא יהיו שחקנים מובילים וזכותם להחליט אם זה מתאים להם או לא. אם הם ירצו להישאר במכבי נתניה, נכבד את החוזים שלהם".

גם המגן קובי מור ימשיך לעונה נוספת בנתניה. מור, ששיחק לפני שנתיים בהפועל הרצליה מליגה א', עשה קפיצת מדרגה בעונה האחרונה. אמנם בנתניה לא בונים עליו להרכב הראשון, אך עדיין רוצים שיישאר בסגל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות