fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריית השרון בנתניה לא תפתור את בעיות הדיור של המדינה

התושבים מתנגדים לשינוי תב"ע מ-17 יחידות דיור ל-128 יחידות דיור. היום (יום ג') בועדת המשנה לתכנון ובניה
קרית השרון. צילום רותי ברמן

"קריית השרון לא תפתור את בעיות הדיור של המדינה" מתלוננים תושבים שהגיעו לדיוני ועדת המשנה להתנגד לתכנית בניה ליד בית הספר שמרית אור.

המדיניות של העיריה לצופף את הבניה בלי להרחיב או להתייחס לתשתיות גורמת לתושבי קרית השרון לקום מפעם לפעם ולגלות עוד פרויקט מגורים ששינה תב"ע וקיבל הקלות ותוספות בניה. התושבים בקרית השרון הם למודי מאבקים על תכנון ובניה – על איכות החיים שלהם. עכשו הם יוצאים למאבק חדש.

השבוע גילו התושבים שבשטח הצמוד לבית הספר שמרית אור עומדים לעשות שינוי בתכנית הבניה: "הזדעזענו היום לגלות ששוב משחקים עם איכות חיי תושבי קריית השרון ובטיחות ילדיהם. על שטח קטן, שמיועד במקור ל-17 יחידות דיור צמודות קרקע, הגיש הקבלן בקשה להקים שני בנייני מגורים בני 25 קומות כל אחד עם 128 יחידות דיור – וזאת בצמוד לבית ספר שמרית אור ועל הרחוב הצר והחד סטרי המהווה את הגישה היחידה לרכב אל בית הספר הזה ואל בתי הכנסת הצמודים אליו. לא די בכך שלהקים שני מגדלים שחורגים בגובהם פי שניים  ויותר מכל בניין מגורים סביבם יהווה שינוי של ממש באופי האזור שלנו בשכונה אלא גם הצפיפות שצפויה ברחוב דקל הצר כאשר 200 מכוניות נוספות ינסו לצאת דרכו אל דרך דגניה בכל בוקר יסכנו את הילדים המקומיים שרובם ככולם עושים את דרכם אל בית הספר ברגל. האם יש תכנון להתמודד עם עומס התנועה הנוסף? האם מתכוונים להכפיל בהינף מטה קסם כלשהו את כמות התלמידים שבית ספר שמרית אור יכול להכיל. כמובן שלא. אנחנו, הדיירים, נשאר להתמודד עם ההשלכות".

חבר ועד קרית השרון רועי טורונג'ה: "זו תוכנית הזויה. אני קורא לכל חברי המועצה להתעורר. קרית השרון לא תפתור את בעיות הדיור של מדינת ישראל. היה והחלטתם לאשר אז בבקשה תחבורה ציבורית , תשתיות  שלא כן אתם הורסים את הקריה. פשוט עצוב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות