fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיצומים בכבאות והצלה נתניה

תושבי נתניה המחכים לקבל אישור לטופס 4 הכתבה הזאת צריכה לעניין אתכם.
כבאות והצלה נתניה. צילום רותי ברמן

אחר שהפסיקו את הצעדים הארגוניים ל-36 שעות בניסיון להגיע להידברות והסכמות עם משרד לבטחון פנים והרשות הארצית לכבאות והצלה בנושא יחסי העבודה השנויים במחלוקת בהתאם לבקשת בית הדין, הודיעו היום (יום ג') ההסתדרות וארגון עובדי הכבאות על חזרה לצעדים ארגוניים.

כתוצאה מכך הוחלט בארגון עובדי הכבאות כי בארבע תחנות כיבוי מתוך 26 יעבדו מדורי מניעת דלקות במתכונת שבת: טבריה, נתניה, גליל עליון ובית שמש. "מדורים אלה אחראים על אישור תכניות בנייה (טופס 4), ביקורת מוסדות ונכסים (שאינם טעוני רישוי), פיקוח מפעלים מסוכנים ורישוי עסקים. יודגש כי במשך שבעה  חודשים לא נקט ארגון עובדי הכבאות בצעדים ארגוניים, וזאת למרות שלא חלה כל התקדמות במו"מ בין הצדיים, לא נקבעו מנגנונים קיבוציים, לא יושמו הסכמים שנחתמו בין ההנהלה לעובדים, הסדרי רווחה מבוזים, מופרים ונרמסים חד צדדית, והליכי המינויים שחלים בשאר שירות המדינה לא קיימים בכבאות. צעד השביתה איננו מטרה אלא אמצעי שננקט בבחינת צעד אחרון, במתינות ובסבירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות