fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסים פלד אאוט – רני אלוש אין

סיעת אחריי במועצת העיר עושה שינויים. ניסים פלד התפטר ודיאנה לוין שהיתה אמורה להכנס למועצה ויתרה.
ניסים פלד ורני אלוש חילופי כסאות

בחודשים האחרונים, במפגשים ובשיח פנימי בתנועת אחריי מתוך דאגה לכלל תושבי העיר מפנה ניסים פלד את מקומו לחבר הסיעה רני אלוש כחבר מועצה במקומו. "המטרה היא  מיקוד המאבק המקצועי בתכנון העיר נתניה אל מול טירוף הבנייה האובססיבית ללא תשתיות וכבישים" אומר פלד ומתייחס להתפטרותו: "ההתפטרות מיוזמתי ובתאום מלא עם הסיעה ויוני שטבון . אני באתי לעשות שינוי למען התושבים לצערי המערכת העירונית לא בשלה, לא רוצה ולא מעונינת לעשות שינויים. רני אלוש איש מקצוע איכותי בתחום התיכנון והבניה יכול להביא לשינוי בחשיבה ובתפיסה ולפעול בתחום החשוב הזה".

על פי הסדר היתה אמורה להכנס למועצת העיר מי שנבחרה במקום הרביעי בסיעת "אחריי" דיאנה לוין. לוין הגישה מכתב שאינה מעונינת להיות חברת מועצה

יוני שטבון: "ניסים הוא איש ביצוע ערכי ונטול פניות, אישר כי רני אלוש המתמחה בתכנון ובניה יחליף אותו בתפקידו. אני רוצה להודות לניסים שהוא  אדם נדיר ושותף לדרך על עשייה משותפת בשנה האחרונה. בהזדמנות זו לומר ברוך הבא לרני אלוש המוכר כמי  שלוחם שנים למען איכות חיי התושבים".

לאחר שרני יצהיר על היכנסו לתפקיד כחבר מועצה אומר שטבון: "מי שלא רצה את רני כפעיל חברתי שדואג לכולנו, יקבל אותו מהדלת הראשית כחבר מועצה מן המניין עם סמכויות וזכויות. אני גאה בחבריי לסיעת אחריי ולשותפים בתנועה".

אלוש, בן 51, נשוי ואב לשניים. לומד עצמאית בתחומי המדע והפילוסופיה, במקצועו הוא מעצב פנים ובעל תואר ראשון ותעודת הוראה בהצטיינות מ- HIT חולון, הוא מרצה במכון הטכנולוגי בחולון בעיצוב פנים ותוכנות, מורה לעיצוב בתיכון. יש לו ידע רב באדריכלות, בתוכניות העיר ובחוק התכנון והבניה והוא מנהל עסק של הדמיות אדריכליות לפרויקטים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות