fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקרה שני השבוע בנתניה – תינוק נשכח ברכב נעול

שכחו את התינוק בן תשעה חודשים. פונה במצב בינוני לבית החולים לניאדו
הובל לבית החולים לניאדו. צילום רותי ברמן

"זה בלתי נתפס איך הורים שוכחים את התינוק שלהם במכונית אפילו לדקה!" אומר גבר שהיה עד לארוע שקרה היום. היום (יום ו') בשעות הצהרים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פעוט ששהה מספר שעות ברכב נעול ברחוב אפרים אלנקווה בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפעוט כבן תשעה  חודשים במצב בינוני ויציב עם סימני מכת חום שפונה  לבית חולים לניאדו.

צילום שלומי מרצ'ביאק מד"א

פראמדיק מד"א רפי שבע סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפעוט מחוץ לרכב מוחזק בידיים של גבר כשהוא חם מאוד למגע. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי הטיפול הרפואי שכלל קירור סיפרו לנו שהילד היה בתוך הרכב מספר שעות. מצבו היה בינוני ויציב ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים".  ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות הארוע נבדקות: "משטרת ישראל קוראת לציבור ההורים לגלות עירנות ביציאה מהרכב ולוודא הוצאת הילדים מהרכב בפרט בימים חמים אלו".

מנדי אושקי חובש באיחוד והצלה סיפר שנמנע אסון מאחר והרכב היה במקום מוצל: "כשהגענו למקום ספרו לנו בני המשפחה שהתינוק שהה ברכב זמן ממושך. לאחר הטיפול התינוק פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים לניאדו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות