fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האוטובוסים ישנו מסלול

תושבי רחוב הרצוג יכולים לנשום לרווחה

עירית נתניה, משרד התחבורה וחברות "סופרבוס" ו"אגד" הגיעו להסכם לשנות את מסלול הנסיעה שלהם כך שרחוב הרצוג לא ישמש להם סוג של מסוף בו מצטברים בכל מוצאי שבת וחג עשרות אוטובוסים המסיעים אנשים מקרית צאנז ליעדים מוגדרים כמו טבריה, ירושלים בית שמש ועוד. כינוס האוטובוסים בממקום יצר מטרד בטיחותי ומטרד רעש אותו התושבים לא יכלו לסבול.

לדברי מיטל פריז תושבת השכונה האוטובוסים כולם הם ייעודיים: "מגיעים כ-20 אוטובוסים המשרתים את הציבור החרדי שמגיע להתארח בקרית צאנז. האוטובוסים הם ייעודיים ונוסעים מכאן ישירות לצפת, בית שמש, טבריה, בני ברק לירושלים ועוד. במוצאי ראש השנה וסוכות לא יכולתי לסבול יותר וירדתי להפגין. הפגנת יחיד. המקום משמש במהלך השבוע כנקודת רענון לקווי תחבורה ציבורית אבל אז עומדים אוטובוס אחד או שניים שגם הם חוסמים את שדה הראיה במעבר החצייה וזה מסוכן לילדים ולמבוגרים".

מ"מ ראש העיריה וסגנה אלי דלל: "בשיתוף עם נציגות קריית צאנז, הוסכם על מסלול חלופי, שבמסגרתו נקודת המוצא של הקווים לא תהיה עוד במפרץ החנייה בהרצוג אלא היא תשמש כנקודת איסוף והורדה רגילה בלבד" לדבריו הבעיה נבעה מכך שהמפרץ שימש נקודת מוצא, ולכן האוטובוסים שהו בו זמן ממושך, בעיקר בתקופות החגים ובמוצאי שבת. "כעת, שונה המסלול של חברת "סופרבוס", ואנו פועלים לכך שגם מסלול חברת "אגד" ישונה בהקדם, לאחר שהדבר קיבל את אישור משרד התחבורה. אנו מאמינים כי שינוי המסלול יביא להפחתה משמעותית של הרעש ושל שיבושי התנועה שנוצרים במקום".

מי שפעל בנושא הזה והוביל לפתרון וקשר עם החברות הוא מוטי פנחסי מנהל מחלקת תחבורה ציבורית בעירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות