fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברברה – המדור הכי חם בעיר כבר באויר

מי פגש את סלבדור דאלי, מי התאמנה עם ברבי, מי חתרה בפורטוגל ועוד קטעים קטנים מהשבוע
יאנה אברוך צילום אורן מדר

יאנה אברוך בת 19 חיילת בשרות סדיר עלתה לפני ארבע שנים לארץ ללא ההורים. עשתה בגרות והתגייסה (נעל"ה)  מגיל צעיר היא חולמת להיות דוגמנות להצליח בחיים ולהיות מאושרת.

קבוצת אנשים שאיכפת להם שנתניה לא תהפוך לעיר בה שולטת כפיה דתית התכנסה ביום שישי בקפה לונדון "הבענו הזדהות עם בית הקפה כנגד הכפייה הדתית ונגד האלימות הדתית. בית קפה, מסעדה או בית עסק שמעוניינים לפתוח שעריהם בפני הציבור- זו זכותם. חוליגנים דתיים לא יוכלו למנוע זאת"

ויקטור בר וצירולניק קפה לונדון

רועי טורונג'ה וויטמן ג'אן.זו הפעם השלישית שפיליפ גורדון לוקח חלק בחצי מרתון ערד-מצדה לזריחה, מירוץ כביש בלילה של 800 מטר רובו בירידה. נראה לכם קל? ממש לא. אחרי ימים רבים השרירים עדיין תפוסים.

 

פיליפ גורדון – לראות את הזריחה בריצה

המוסיקאי אמיר פרוהליך ניצח על מקהלת "קולות הכפר" מכפר סבא אותה הוא מנהל בכנס מקהלות באוסטריה. כשישב לשתות קפה עם שטרודל המלצר ששירת אותו הזכיר לו את סלבדור דאלי.  המדריכה נעמי יהל דאגה לטיולים של הקבוצה.

אמיר פרוהליך בזלצבורג קפה ולימונדה קרה

ירדן פישל  תלמידת בית ספר תשרי בקרית השרון חגגה בת מצווה. ירדן מתחילה בשנה הבאה ללמוד באלתרמן בכיתת מצוינות. בינתיים היא מטפסת בקיר טיפוס ומתאמנת בממוצע ארבע פעמים בשבוע.

ירדן פישל בת מצווה צילום אלון אלוש

פגישה וסיור בשכונת קרית השרון נערכה השבוע עם נציג הועד רועי טורונג'ה ומנהל הרובע ויטמן גא'ן ובוצעו בדיקות של המפגעים שהתושבים התלוננו עליהם.

רועי טורונג'ה וויטמן ג'אן.

מור פנדריק, מנהלת מתנ״ס האירוסים בחמש השנים האחרונות שהובילה אותו להיות שוקק פעילות קהילתית מגוונת לכל הגילאים פורשת. חבר מועצת העיר עופר אורנשטיין בא במיוחד לברך אותה בדרכה החדשה.

עופר אורנשטיין ומור פנדריק. פרידה

בויצ"ו נתניה מגייסים מתנדבות חדשות. פגישה בעניין נערכה השבוע בין יו״ר ויצו נתניה החדשה עורכת חן כלפון לבין רותי גור ראש מנהל הרווחה ואתי יוזף ראש מחלקת ההתנדבות בעירייה.

מגייסים מתנדבות. ויצ"ו נתניה

גולשי בית ינאי לא צריכים לדאוג. הגולשת חגית גרבי נראתה תופסת גל בפורטוגל שם היא מבלה שבוע קסום עם חברים, גלים חלומיים ומאמן מדהים.

חגית גרבי חותרת בפורטוגל

קונצרט הקיץ המסורתי של הקונסרבטוריון העירוני, התקיים השנה בסימן מחווה, הוקרה ופרידה למנהל המיתולוגי של הקונסרבטוריון, המנצח, המאסטרו, מוטי מירון, אחרי 18 שנות עשייה עם קונסרבטוריון מוצלח ותזמורת נוער מדהימה.

בני אפריים נפרד ממוטי מירון

 

רוחה טנצמן נסעה לאילת לחופשה קצרה ואצלה אין בילוי בלי כושר. אימון ברבי היא קוראת לזה.

 

רוחה טנצמן . ברבי באילת

מתי רון אוהבת את ירושלים. השבוע יצאה לסופ"ש כדי לחוות את פסטיבל האור.

מתי רון בפסטיבל האור

מסיבת לכבוד המתגייסים לצה"ל נערכה על ידי העיריה בסינמה סיטי עם פופקורן, שתייה קלה, שייקים והכל כמובן באהבה וללא תשלום כשכל מתגייס קיבל תיק עם ציוד באהבה. כיכבו שם חברת המועצה וסגנית ראש העיריה שירי חגואל ומנהלת אגף הצעירים ונוער מריטו קבדה. ושרק יחזרו בשלום הביתה.

מסיבת מתגייסים בסינימה סיטי

שי בוארון, זוכרים? איש המדיה והאינטרנט שקידם את טלי מולנר וציפי קפל בבחירות. שי נראה השבוע חוגג עם טלי מולנר וחברה במסור אמנון סעדון בטורניר כדורגל חופים בפולג. גם אלון אלראי חגג כשהוא לבוש ספורטיבי.

שי בוארון אמנון סעדון ומולנר כדורגל חופים

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות