fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליווי לפרוייקט פטיו ירושלים ברודצקי בנתניה

פרויקט "פטיו" יבנה ברחוב ירושלים פינת ברודצקי במסגרת תמ"א 38/2, הכולל הריסה ובניה מחדש של 60 יחידות דיור בשני בניינים,
פרוייקט "פטיו" ירושלים ברודצקיי
פרוייקט "פטיו" ירושלים ברודצקיי

חברת מכלול התחדשות עירונית חתמה עם חברת הרצל בן דוד על הסכם ליווי לפרויקט התחדשות עירונית בנתניה בהיקף של 145 מיליון שקלים . במסגרת הסכם הליווי החברה תעניק גם בטוחות על פי חוק המכר לרוכשי הדירות וערבויות לבעלי הדירות בפרויקט שיונפקו ע"י חברת הביטוח כלל. היקף המכירות הצפוי בפרויקט הינו כ- 85 מליון שקלים.

מדובר בפרויקט "פטיו" שיבנה ברחוב ירושלים פינת ברודצקי במסגרת  תמ"א 38/2, הכולל הריסה ובניה מחדש של 60 יחידות דיור בשני בניינים, מתוכן 24 יחידות דיור לבעלי הדירות הקיימים ו – 36 יחידות שישווקו על ידי היזם.  הפרויקט כולל דירות פנטהאוז, דירות גן, דירות 3,4,5 חדרים גדולות ומרווחות החל מ-2.2   מיליון שקלים.

חברת מכלול פעילה בשוק החל מאמצע 2018 והיא מתמקדת במימון פרויקטים של התחדשות עירונית כמוצר תחליפי למערכת הבנקאית. מכלול נותנת פתרון מימוני כולל : אשראי כספי, השלמת הון ללקוחות שצריכים , ערבויות  לבעלי הדירות ובטוחות ע"פ חוק המכר לרוכשים בשת"פ עם חברת הביטוח כלל.

מהחברה נמסר כי הפרויקט ממוקם באיזור שקט במרחק הליכה מכיכר העצמאות, תחנה מרכזית, מרכזי הקניות, השוק, מרכזים קהילתיים, בתי כנסת, בתי ספר, קניון השרון והטיילת.

איילת רוסק מנכ"לית מכלול: "שוק המימון החוץ בנקאי מהווה זרז להוצאת פרויקטים של התחדשות עירונית לפועל, בניגוד לבנקים שבהם תהליכי מימון להתחדשות עירונית נחשבים ארוכים ומסורבלים. כניסתם של עוד פרויקטים של התחדשות עירונית תצריך פתרונות מימון מגוונים ואנחנו ערוכים לכך כמו גם למתן סל של פתרונות לבעלי הדירות ברמת הביטחונות בעת ביצוע הפרויקט. זו דוגמא מצויינת ללקוח בעל ניסיון רב, המחוזר על ידי המערכת הבנקאית אשר בחר לעבוד עם מכלול בשל פשטות ויעילות תהליך המימון לצד הצעת מחיר תחרותית".

חברת הרצל בן דוד מנוהלת על ידי שומרי בן דוד, בן למשפחת הקבלנים בן דוד הוותיקה והמעורה היטב בנדל"ן בנתניה. החברה הוקמה בשנת 1970 על ידי אבי המשפחה ובשנת 2010 נכנסה לתחום ההתחדשות העירונית.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות