fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פגייה חדשה בבית החולים הילל יפה בעלות של 25 מליון שקלים

מנהל מחלקת יילודים ופגים, ד"ר מיכאל פלדמן: "זה חלום שהתגשם"
הפגייה החדשה בבית החולים הילל יפה| צילום: דוברות בית החולים
הפגייה החדשה בבית החולים הילל יפה| צילום: דוברות בית החולים

לאחר כשנה וחצי של עבודות בינוי אינטנסיביות, חנך לאחרונה המרכז הרפואי הילל יפה בניין חדש וממוגן לפגייה בבית החולים. עלות המבנה ותכולתו: 25 מיליון שקלים.

ד"ר מיכאל פלדמן, מנהל מחלקת יילודים ופגים בבית החולים סיפר: "הבניין החדש מאפשר לנו להעניק טיפול מיטבי לפגים, בתנאים ובחדשנות שלא נראו עד כה".

 

אינקובטורים חדשים ומכונות הנשמה מתקדמות

המעבר למבנה החדש והמודרני, שבנייתו החלה כבר ביוני 2018 והושלמה קצת לפני תחילתו של גל הקורונה הראשון, נעשתה בימים הלא פשוטים, בהם נאבקת מערכת הבריאות בנגיף הקורונה.

והוא מהווה התחלה מצויינת למטופלים הזעירים, להוריהם ולצוות הרפואי.

המבנה החדש, שעלותו ותכולתו נאמדות על כ- 25 מיליון שקלים, הוקם בסיועם של קרן לגסי הריטג', CIA הולנד ומשרד הבריאות. גם המרכז הרפואי הילל יפה תרם את חלקו.

המבנה  כולו ממוגן  ושטחו משתרע על כ- 1000 מטרים רבועים: שטח שגדול כמעט פי שלושה משטחו של המבנה הישן. מה שמאפשר, כמובן, את הגדלת כמות עריסות הפגים בפגייה מ- 19 ל- 26.

יש לציין כי בזמן אמת, במידה שיעלה בכך צורך, יוכל המבנה  לאכלס גם 34 עריסות. שכולן מוצבות באזור ממוגן. בנוסף,  יכול המבנה גם להכיל את יחידת היילודים.

לא רק מבנה הפגייה חודש, אלא גם כל ציוד הפגייה הרפואי כולו שהוחלף ושודרג בציוד חדיש מהמשוכללים ביותר בעולם. נרכשו אינקובטורים דואליים חדשים, מכונות הנשמה מתקדמות ועוד.

כל זאת על מנת להעניק לפגים ולבני משפחותיהם תנאי אשפוז מתקדמים.

 

לטובת ההורים: חדר טרום שיחרור

בנוסף, דאגו  בפגייה גם לתנאי שהות נוחים עבור הורי הפגים, המתאימים לשהייה לזמן ממושך. כך הוקם, למשל,  'חדר טרום שחרור'. חדר שבו יכולים ההורים לשהות מספר ימים ביחד עם התינוק, טרם שחרורם מהפגייה. זאת  על מנת לאפשר להם הסתגלות טובה ורגועה יותר לקראת יציאתם הביתה. במשך שהותם בחדר טרום השחרור, יוכלו ההורים לשאול שאלות ולקבל סיוע מהצוות הרפואי, בכל הנוגע לטיפול הראשוני ביילוד.

ד"ר מיכאל פלדמן, מנהל מחלקת יילודים ופגים: "זהו חלום שהתגשם. המבנה החדש והממוגן מאפשר לנו להעניק את התנאים האופטימאליים ביותר לפגים ולבני משפחותיהם השוהים בפגייה זמן רב. אין לי ספק שהאמצעים הטכנולוגיים החדישים והמבנה המרווח והמודרני, לצד מקצועיותם ומסירותם של צוות המחלקה, שעושים במחלקה לילות כימים, יספקו את הטיפול המקצועי והטוב ביותר עבור הקטנטנים שלנו".

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "לאחר השקעה כספית עצומה ותכנון רב, אני שמח וגאה לעמוד כאן, בבניין הפגייה החדש והמפואר. גם במתכונתה הקודמת, זכתה הפגייה להישגים מרשימים בכל הנוגע לאיכות הטיפול בפגים. אני משוכנע שמבנה חדש ומשודרג זה יספק מעטפת מקצועית ואישית למטופלינו הזעירים ולהוריהם".

 

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות