fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על רקע גל החום: החורף יחזור בקרוב

על רקע גל החום שפוקד את האזור זה נראה אולי כמו מדע בדיוני, אבל בתחילת השבוע צפוי להיכנס שקע רום מאירופה שיביא עימו כמות מרשימה של גשם, בסוף חודש מאי
נהיגת חורף. צילום: אור ירוק

זה אולי נשמע הזוי לגמרי על רקע גל החום והשרב הכבד בחוץ שאופף את הארץ כולה, אבל החורף עוד כאן

בימים ראשון ושני צפויים לרדת גשמים רבים בצפון הארץ ובמרכז, שעשויים להימשך גם ליום שלישי. כמה גשם? ההערכה כעת (יום ג') היא על 10-20 מ"מ, ברוב הארץ, כמות מכובדת למדי לסוף חודש מאי.

השרב הכבד צפוי להימשך עד יום שישי, אז תורגש שבירה של ממש בגל החום שפוקד את אזורנו בימים האחרונים. הלחות תתחיל להיכנס, ובשבת כבר ישררו טמפרטורות רגילות לעונה.

בשל נסיגת החזית החמה והיבשה, יצליח להיכנס לאזור שקע רום מכיוון קר אירופה, שיביא עימו משקעים מבורכים – ככל הנראה אחרונים לחורף מוצלח ועתיר מילימטרים.

הטווח עוד מעט רחוק ודברים יכולים להשתנות, אך המגמה כעת היא לנגיעה אחרונה של חורף בתחילת השבוע הבא ולפיצוי מבורך אחרי גל החום הקשה באזורנו.

כמה הוא חם? קבלו 47 מעלות בבקעת הירדן, 44 בטבריה, 43 באילת, ממש היום. כאמור, אם לא יהיו תקלות של הרגע האחרון, ההקלה צפויה בקרוב.

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות