fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה החליטה – אין זיקוקים, יש פטור מארנונה לעסקים

בניין עיריית חדרה. צילום: ירון ניר
בניין עיריית חדרה. צילום: ירון ניר

עיריית חדרה החליטה – אין זיקוקים, יש פטור מארנונה לעסקים. אז איך יראה יום העצמאות 2020 בחדרה? כמו רשויות אחרות, גם הנהלת העיר החליטה כי מופע הזיקוקים של יום העצמאות יבוטל. עסקים יקבלו פטור מארנונה לשלושה חודשים

מופע זיקוקי הדינור המסורתי של יום העצמאות יבוטל בעיר חדרה. כך קבעה עיריית חדרה היום (א'). בישיבת הקואליציה הוחלט כי לאור משבר הקורונה, לא יתקיים השנה מופע זיקוקים ביום העצמאות. חברי הנהלת העיר הציעו מספר אפשרויות לגבי השימוש בכסף, ונושא זה ידון בנפרד וההחלטה תוצג בפני הציבור.

בכך מיישרת עיריית חדרה קו עם רשויות נוספות בארץ שהחליטו לבטל את מופע הזיקוקים ביום העצמאות, בו יוטל סגר ברחבי הארץ ולא תתאפשר תנועה חופשית.

עוד הוחלט בישיבה על מימוש התקנה שקבע משרד הפנים לגבי הפטור מארנונה – שלושה חודשי פטור מארנונה. החודשים עליהם יינתן הפטור הם מרץ, אפריל ומאי, ואופן מתן הפטור יפורסם בהמשך.

העירייה הודיעה עוד כי בשל ההחלטה שלא לאפשר השנה קיום טכסי זיכרון בבתי העלמין, תחלק למשפחות השכולות פסלון מיוחד ואגרת. חברי מועצת העיר, חניכי תנועות הנוער, ספורטאים ממועדון הכדורסל ומתנדבים מרחבי העיר העניקו למשפחות את הפסלונים והאגרות, בשיתוף סניף יד לבנים.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בבית משפחה שכולה בעיר. צילום: עיריית חדרה
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בבית משפחה שכולה בעיר. צילום: עיריית חדרה

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות