fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד הפנים הכריז על המועצה המקומית פרדס חנה כרכור כרשות יציבה

המועצה המקומית היא אחת מ-42 הרשויות בארץ שהוגדרו כיציבות
ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי-יגור \ צילום: דוברות העירייה
ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי-יגור \ צילום: דוברות הרשות המקומית

המועצה המקומית פרדס חנה כרכור הוכרזה השבוע ע"י משרד הפנים כרשות יציבה.

פרדס חנה כרכור היא אחת מתוך 42 רשויות מקומית בלבד עליהם הכריז משרד הפנים כרשות איתנה, זאת מתוך כ- 254 רשויות במדינת ישראל (בנוסף ל-36 רשויות איתנות).

ראש המועצה הגר פרי יגור ציינה כי ההכרה בפרדס חנה כרכור כרשות יציבה מעידה כי המועצה עומדת בשורה ארוכה של פרמטרים כספיים נוקשים, כגון תקציב מאוזן שוטף, עמידה בפרמטרים של ניהול תקין וניהול כספי תקין (תמיכות, מסירת עבודות ומכרזים, הנחות בארנונה, רישוי עסקים, שכר והעסקת עובדים ועוד), שיעור גביית ארנונה מעל 90%, עומס מלוות נמוך, ללא ממצאי ליקויים בדוחות הביקורת המפורטים של משרד הפנים ועוד.

"מדובר בתואר חשוב ומכובד המעיד על חוסנה הכלכלי של המועצה וההכרה בהתנהלות הכספית המקצועית והאחראית של הנהלת המועצה", אמרה פרי יגור.

רו"ח אורלי ירדן, גזברית המועצה: "מדיניות ראש המועצה, הנהלת המועצה ואגף הגזברות היא להמשיך ולהתנהל בצורה מקצועית ומאוזנת. הכרה ברשות כיציבה מציבה אותנו בראש הרשויות המקומית השומרות על איזון תקציבי לצד ההנחיות המחמירות של משרד הפנים וניהול כספי תקין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות