fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאת העצמאים הגיעה אל בית ראש הממשלה בקיסריה

מאות בעלי עסקים מפרדס חנה והסביבה עשו את הדרך הקצרה לבית ראש הממשלה בקיסריה, שם הביעו את זעמם על הסגר במדינה שמרסק את העצמאיים
הפגנת העצמאים בקיסריה. צילום: אביב קורט
הפגנת העצמאים בקיסריה. צילום: אביב קורט

שיירה גדולה בת מאות מכוניות של בעלי עסקים מרחבי האזור יצאה ממרכז מפרדס חנה כרכור אל בית ראש הממשלה בקיסריה. השמועות על השיירה עשו כנפיים והגיעו עצמאיים כדי למחות אף מאזור הצפון – טבריה, הקריות ועכו. המפגינים בקיסריה חילקו עוגות פירורים להמחיש מה שהם מקבלים מהמדינה אחרי שנים של אינספור תשלומים ומיסים למדינה.

את המחאה ארגן עו"ד אביעד סיני, פעיל חברתי מראשי מחאת האפודים, חבר מועצת פרדס חנה כרכור וממובילי איגוד חברי המועצות המקומיות בישראל.

עו"ד סיני פירט: "העסקים הקטנים והבינוניים הם השדרה הכלכלית של מדינת ישראל. הם מפתחים את היזמות והרעיונות הישראליים, מזניקים את הכלכלה, תומכים ומקדמים את ההון האנושי ודואגים למעמד הביניים והנמוך. כל כלכלה משגשגת צריכה עסקים קטנים חזקים וישראל עצמאית חייבת עסקים חזקים. לא ייתכן כי ממשלת ישראל תתעלם מהמציאות הקשה לעצמאיים בכלל ובפרט בתקופת הקורונה. מאות ואלפי בעלי עסקים בקשיים קטסטרופליים, כאשר אותם האנשים אשר שילמו סכומי עתק לביטוח לאומי במשך שנים אינם זכאים לחל"ת או לקרן פיצויים של מס רכוש ובמקום זאת מדינת ישראל מספרת סיפורים ומחלקת להם פירורים.

עו"ד אביעד סיני בהפגנה בקיסריה. צילום: אביב קורט
עו"ד אביעד סיני בהפגנה בקיסריה. צילום: אביב קורט

"בעניין הזה אין ימין ואין שמאל, וממשלת האחדות הלאומית שנמצא בעבור הקמתה המנופחת תקציב אין סופי, חייבת לפתור את הנושא ללא כל דיחוי. כל עסק שמתרסק גורם לנזקים ליישוב בו הוא פועל, למשפחות שמתפרנסות ממנו ולכדור שלג שלא ניתן לדעת היכן ייעצר. יש כספים רבים למדינה, וצריך להשקיע אותם נכון.

"אני מודה לכל בעלי העסקים שהצטרפו כולל בעלי עסקים מפרדס חנה כרכור שסייעו להוביל את העניין, לקבוצת אני שולמן ולהתאחדויות העצמאיים ששיתפו פעולה. כמו כן, אני מודה לחבריי לאח"מ (איגוד חברי מועצה), חברי מועצות וסגני ראש ערים מכל רחבי הארץ, אשר משתפים יד לקדם נושא העצמת העסקים המקומיים ומי שעומדים יחד איתי בין היתר על הפניות לכלל מקבלי ההחלטות לבטל את הארנונה לעסקים בתקופת משבר הקורונה, פנייה אשר הצליחה להביא להחלטת ממשלה בהתאם".

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות