fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה מציגה: מטס יום העצמאות העירוני

במקום מטס חיל האוויר המסורתי יוכלו התושבים ליהנות מנופיה המרהיבים של העיר ממעוף הציפור במיזם מיוחד שישודר ביום העצמאות בצהריים
חדרה ממעוף הציפור. צילום: מתוך המטס
חדרה ממעוף הציפור. צילום: מתוך המטס

תושבי חדרה רגילים בדרך כלל ביום העצמאות ליהנות ממטס חיל האוויר העובר מעל רצועת החוף המדהימה של העיר. מאות משפחות מגיעות לחופים במיוחד עבור המטס והמשט של חיל הים, והפכו את זה לבילוי קבוע של יום העצמאות. השנה, בשל הקורונה, לא יתקיים מטס, אבל בחדרה לא משאירים את התושבים "יתומים".

בהובלת פנאי העיר חדרה וקלוב תעופה יזמו בעיר "מטס עצמאות מיוחד", שישודר לכל התושבים ביום העצמאות בשעה 12:00 בדיוק בדף הפייסבוק של עיריית חדרה ושל פנאי העיר. במטס יוכלו התושבים ליהנות מהנופים המרהיבים של העיר ומהנקודות המרכזיות שלה, ובמשך רבע שעה לצפות בעיר שלהם ממעוף הציפור.

חוף חדרה. צילום: מתוך המטס
חוף חדרה. צילום: מתוך המטס

את הצילומים ביצעו אלעד ליפשין ורועי שפושניק במשך מספר ימים, והתוצאה הסופית מרהיבה ותעניק לתושבי העיר הזדמנות מצוינת דווקא ביום העצמאות להבין עד כמה יפה ומיוחדת חדרה שלהם.

ראש העיר, צביקה גנדלמן, שאף מצולם למטס יחד עם בני נוער מהעיר, אמר: "אותי זה מאוד מרגש. החוכמה בימים האלה היא לדעת להגיע לכל תושב, בכל מקום, והמטס המיוחד הזה יגיע לכולם. במחשב או בנייד, כל תושב יוכל לראות עד כמה העיר שלנו מיוחדת ויפה, וליהנות ולהתרגש מהנופים המרהיבים שלה. מטס חיל האוויר יש רק אחד, והוא מאוד מיוחד, אבל אין לי ספק שמטס העצמאות של חדרה הוא מטס שאף אחד מאיתנו לא ישכח".

עוד קודם לכן, בשעה 11:00, יוכלו הילדים של חדרה ליהנות מהפעלה מיוחדת ליום העצמאות עם מירבי קצב ותנועה, דרך דף הפייסבוק של מתנ"ס גבעת אולגה.

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות