fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היי הג'יפ

יחידת השומר החדש של בניימינה גבעת-עדה, נכנסת לפעולה ומרימה הילוך
הכשרה בנהיגת שטח \ צילום: דוברות מועצת בניימינה גבעת-עדה
הכשרה בנהיגת שטח צילום: דוברות מועצת בניימינה גבעת-עדה

אחרי תקופה ארוכה מידי של תכנונים ודחיות, בשל מגיפת הקורונה, סוף סוף זה קרה. הכשרה בנהיגת שטח, למתנדבי השומר החדש בבניימינה גבעת-עדה. להכשרת השטח, הגיעו גם אנשי יחידת הג'יפאים של השומר החדש. כדי לתת רוח גבית. ההכשרה כללה מידע טכני, ההיסטוריה של הג'יפ, מידע בנוגע להתנהגות שטח ותקלות וכמובן: נהיגת שטח בפועל. כי איך לא.

על התחום המקצועי של יום ההדרכה, הופקד דן אמיר. מתנדב בשומר החדש, מדריך בכיר, ומנהל הקורסים למדריכים ברכבי שטח בווינגייט.

 

כשרה בנהיגת שטח בפעולה \ צילום: המועצה המקומית בניימינה גבעת עדה
הכשרה בנהיגת שטח בפעולה \ צילום: המועצה המקומית בניימינה גבעת עדה

 

לשמור מפני טירור חקלאי

מנהל הבטחון הקהילתי במושבות, עומרי מרקוביץ', מציין: "פעילות השומר החדש במועצה, משלבת בין מתנדבים משתי המושבות. שמשתפים פעולה ביניהם, על מנת לשמור על המרחב הכפרי בטוח יותר מפני טירור חקלאי והתפרצויות לבתי המושבות. הנוכחות של אנשי המקום, אשר שומרים על בתיהם ועל השטחים המקיפים את המושבות, מהווה נדבך משמעותי בהגברת הביטחון. ומשמשת מודל לחיקוי, לרשויות אחרות. השילוב עם יחידת הג'יפאים של השומר החדש, מאפשר קיום שותפות מבצעית. ולקיחת אחריות חברתית אמיתית".

ראש המועצה, איתי ויסברג, מוסיף על דבריו: "אני גאה בפעילות המבורכת, של מתנדבים אלה. ושמח על שיתופי הפעולה והכנסת תכנים מקצועיים נוספים. אני קורא לכל מי שמעוניין, להצטרף אלי ואל יתר המתנדבים. ולקחת חלק בשמירה על השדות, המושבות והשטחים הפתוחים. במסגרת השומר החדש. אני מאמין, שמי שיצטרף, ירגיש במהרה שהוא לא רק תורם. אלא גם נתרם".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות