fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החום הכבד: גבר נמצא ללא רוח חיים במכוניתו בחדרה

חובשים באיחוד הצלה: "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר כשהוא סובל מכוויות קשות עקב החום העז"
איחוד הצלה | צילום: אילוסטרציה
איחוד הצלה | צילום: אילוסטרציה

גבר נמצא ללא רוח חיים במכוניתו בחדרה. בשעה 15:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב השרון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בתוך רכב סגור ברחוב הסיגלית בחדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בשנות ה-40 לחייו מחוסר הכרה ללא רוח חיים עם סימני מכת חום וכוויות וקובעים את מותו בשעה זו.

חובש רפואת חירום במד"א אנס אגבאריה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר עם כוויות חום קשות שוכב מחוץ לרכב. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו אותו שוכב מחוסר הכרה ברכב וחילצו אותו. ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ישראל שרביט ושלומי לוי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שסובל מכוויות קשות עקב החום העז. על פי המסתמן מדובר באיבוד הכרה על רקע רפואי ובעקבות מזג האוויר השרבי הוא סבל מכוויות קשות עקב הטמפרטורה החמה ברכבו. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים וקוראים עקב מזג האויר החם שכרגע יש באזורנו, נא לפקוח עין ברכבים חונים לבדוק שאין ילדים או מבוגרים שזקוקים לסיוע.

איחוד הצלה לשירותכם | באדיבות איחוד הצלה
איחוד הצלה לשירותכם | באדיבות איחוד הצלה

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות