fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשמית: ד"ר דודקביץ מנהל המרכז הרפואי הלל יפה

דר מיקי דודקביץ. (צילום: רפי קורן)
דר מיקי דודקביץ. (צילום: רפי קורן)

ד"ר מיקי דודקביץ מונה רשמית למנהל המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. ד"ר דודקביץ שימש בתפקיד המנהל בפועל עם פרישתו של פרופ' מאיר אורן. ביום שלישי השבוע הוא זכה באופן רשמי במכרז בתפקיד זה.

ד"ר דודקביץ, תושב תל אביב, נשוי ואב לשניים, סיים את לימודי הרפואה בטכניון בחיפה במסגרת העתודה האקדמית, בשנת 1990. התמחה בכירורגיה של אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצוואר, במרכז הרפואי רבין וסיים את ההתמחות בשנת 2004.  במהלך שירותו הצבאי ביצע מספר תפקידים ביניהם נטל חלק במערך הפינוי בהיטס של חיל האוויר ובענף הטראומה של חיל הרפואה, העוסק בטיפול בפצועים והצלת חיים. הוא התמחה במנהל רפואי במשרד הבריאות בירושלים ובבית החולים וולפסון, וסיים את התמחותו בשנת 2009. כמו כן, סיים בהצטיינות תואר שני במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

דר מיקי דודקביץ. (צילום: רפי קורן)
דר מיקי דודקביץ. (צילום: רפי קורן)

להלל יפה הגיע בשנת 2010 ושימש כסגנו של פרופ' מאיר אורן עד לפרישתו באוגוסט 2015. אז מונה ד"ר דודקביץ למנהל בפועל.

במכתב על בחירתו ששלח ד"ר דודקביץ לעובדי בית החולים הוא כתב כי החלטה לנהל את בית החולים הלל יפה, באה מתוך מודעות והכרה עמוקה עם בית החולים (ה"שטח"), ובזכות האנשים העוסקים במלאכה ובשל הנעשה שעה אחר שעה, יום רודף יום, על ידי העובדים הנאמנים והאיכותיים במגוון המקצועות והתפקידים.

עוד ציין כי ברור לו כי התפתחות המרכז הרפואי הלל יפה תלויה בראש וראשונה בעובדים ובהנהלה מכיוון שהאנושיות והמקצוענות של כל אחת ואחד היא זו שתוביל את בית החולים קדימה ולא רק טכנולוגיה ובנוי, שאף חשובים מאוד, אך כוח האדם הוא זה שמשתבח עם הזמן, מתווה ומוביל את הדרך קדימה.

הוא סיכם את תחילת יומו הראשון בתפקיד באופן רשמי באומרו: "זאת אינה עשייה וחזון של איש אחד, אלא עבודה משותפת של כולנו יחד במגוון התפקידים, המקצועות והמומחיות. יחד, נצעיד את בית החולים שלנו קדימה לעבר עתיד טוב יותר למטופלים ולסגל בית החולים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות