fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני רוצה להעלות את חדרה ללאומית"

החברים חוגגים עם גומה בחדר ההלבשה (צילום: שלומי גבאי)

מזל טוב להפועל חדרה/אולגה ומזל טוב כפול לאסי גומה. הקבוצה רשמה ביום שישי האחרון ניצחון ליגה מרשים כאשר הביסה במשחק חוץ את הפועל באקה החלשה בתוצאה 0:3, והיא עשתה זאת בזכות הכוכב הגדול שלה, שחגג צמד שערים ובמקביל את יום הולדתו ה-27.

גומה היה נרגש מאוד בסיום המשחק גם מהניצחון וגם מהעידוד הגדול של כ-150 אוהדי חדרה שהגיעו עד לבאקה וחגגו עם הקבוצה בסיום. החלוץ אמר לאחר המשחק: "אני חושב שזה היה ניצחון חשוב עבורנו, במיוחד במקום שלא ניצחנו בו בשנים האחרונות. שלטנו במשחק והיינו הרבה יותר טובים. זה הרגיש כקבוצה אחת על המגרש ולכן הניצחון היה מוצדק".

גומה, שכבש העונה ארבעה שערים בארבעה מחזורים, התייחס למטרות של חדרה העונה ואמר: "זאת תהיה אכזבה אם לא נילחם על העלייה. יש כמה קבוצות חזקות בליגה ואנחנו בין השתיים או השלוש הטובות ביותר. רוב הסגל המשיך מהעונה שעברה וצירפנו שחקנים בעמדות שהיינו חייבים לחזק. אני בטוח שגם בינואר – אם נרגיש שהקבוצה חייבת חיזוק – הוא יגיע. המטרה שלנו היא לעלות ליגה, ואנחנו מסוגלים".

החברים חוגגים עם גומה בחדר ההלבשה (צילום: שלומי גבאי)
החברים חוגגים עם גומה בחדר ההלבשה (צילום: שלומי גבאי)

גומה גם התייחס לשיתוף הפעולה בינו לבין מאמנו מומו ניסטל: "ראשית אנחנו מתאמנים קשה ועובדים קשה בכל אימון והגולים הם רק בונוס. החיבור ביני לבין מומו הוא מצוין. מומו נותן לי חופש. מה שמיוחד במומו הוא שלפני הכדורגל, הוא גבר שבגברים. הוא איתך לאורך כל הדרך, כמו חבר".

החלוץ התייחס גם לעובדה שהחליט להישאר בחדרה ואמר: "אני שמח להיות כאן. קיבלתי הצעות מליגה גבוהה יותר, אבל טוב לי כאן והרצון שלי הוא להעלות את חדרה לליגה הלאומית".

במשחק עצמו, לאחר חצי שעה משעממת חדרה עלתה ליתרון מוצדק מראשו של אסי גומה. שתי דקות עברו ובאקה נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר חליפה. בתחילת המחצית השנייה באקה אומנם לחצה, אך לא הגיעה להזדמנויות ממשיות ודווקא חדרה הצליחה להכפיל את התוצאה בדקה ה-73 על ידי גומה. עוד עשר דקות עברו ומנשה זלקה קבע את תוצאת המשחק בזכות בעיטה חופשית נהדרת, 0:3.

בשבוע שעבר שיחררה חדרה שחקן שלישי שהגיע בקיץ האחרון, הפעם מדובר במגן אדיר דנין. דנין, ששיחק בעבר בקבוצה והובא במהלך הקיץ בכדי לחזק את הקבוצה, אינו השתלב מקצועית ושני הצדדים החליטו על פרידה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות