fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לתת את הנשמה ואת הלב. שוק פייסל הגדול

לרגל יום האחות הבינלאומי שחל השבוע וכאות הוקרה לצוותים הרפואיים תרם "שוק פייסל הגדול" כ-1,200 חבילות שי של חברת "עלית" לאחיות ולאחים במרכז הרפואי לגליל.
יום האחות הבינלאומי | צילום: אלי כהן זיקוקין
יום האחות הבינלאומי | צילום: אלי כהן זיקוקין

שוק פייסל הגדול: לתת את הנשמה ואת הלב

לרגל יום האחות הבינלאומי שחל השבוע, וכאות הוקרה לצוותים הרפואיים על עבודתם הקשה בכל ימות השנה, ובמיוחד בתקופת הקורונה, תרם שוק פייסל הגדול כ-1,200 חבילות שי של חברת "עלית" לאחיות ולאחים שבמרכז הרפואי לגליל.

כמו כן, הוא תרם שלל ירקות ופירות העונה, שיגוונו את ארוחות העובדים.

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, סגנו ד"ר צבי שלג ומנהל מחלקה פנימית ו', ד"ר ג'מאל עווד, נפגשו עם נסאר אסלאן, מבעלי המרכול, ועם אנשי "פייסל", להם הודו על התרומה המרגשת, כמו גם על כך ש"שוק פייסל הגדול" תורם ומסייע למרכז הרפואי בכל ימות השנה.

אסלאן אמר לד"ר ברהום, כי בחלוקת חבילות השי הם מבקשים להביע את הערכתם הגדולה לצוותים הסיעודיים, העושים עבודת קודש בכל ימות השנה, כל זאת על רקע "שנת האחות", לרגל 200 שנה להולדת האחות הראשונה, פלורנס נייטינגל.

"אנו משוכנעים שכל 600 אלף תושבי הגליל, בהם מטפל המרכז הרפואי, מצדיעים לכם יחד איתנו".

ד"ר ברהום אמר, כי הוא נפעם כל פעם מחדש מהסולידריות ומהערבות ההדדית של עסקים באזור, היודעים להעריך את עבודת הצוותים השונים, במיוחד בתקופה קשה זו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות